Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Saattaisi löytyä tuollaiset uudet kumit tarpeettomana, jos kiinnnostaa.

    Comment


      Kuinka paljon on s4 b5 napa-kaari mitta alunperin?

      Comment


      • osaisko joku kertoa mikä vois olla ässässä ku ohjelmoinnin jälkeen pätkii kiihdytyksessä? kiihtyy aluksi mutta pätkäsee parikertaa ja sitte ei kiihdykkää nii nopee. Ja toinen asia on päästöt jotka on tyhjäkäynnillä hyvät mutta kierroksilla nousee arvot liikaa, Co, Hc ja lambda arvot siis.

        Comment


          Vikakoodit luettu? Huono kipinä tai esim jotain vikaa imupuolella. Tarkista sytkäkamat ja tee painetesti. Kenen tekemä ohjelma?

          Comment


          • Joo ei tuu mitään vikakoodinlukija. Pitää kattoa noi sytkän jutut.

            Comment


              Itsellä A6 C5 bitti ja etsinyt n75 venttiiliä. Onko tämä ainut vaihtoehto 078906283b vai onko korvaavaa jollain muulla numerolla mikä ko laitoksessa toimii. Tilaamallahan tuota alkuperäistä ainakin saa.

              Comment


              • Onko tarve uusia etu/taka-apurungon pultteja vai voiko käyttää samoja? Ovat ainakin päälle päin hyvässä kunnossa. Joku etka ym. sanoo, että pitäisi uusia, mutta mihin tuo väite perustuu. Venyykö pultit?

                Comment


                  Muistaakseni pultit väännetään momenttiin ja asteet päälle joten venyy. Joku voi korjata jos tarkkaa tietoa asiasta tai jopa virallinen kiristysohje?

                  Comment


                  • Kiitos vastauksesta. Täytyy kai marmorilta hakea nuo pultit ja vaihtaa niin eipä tarvi ihmetellä..

                    Toinen kysymys: Onko/pitäisikö kaikissa AGB malleissa olla ohjausvaihteessa tällainen ohjausvaimennin https://www.urotuning.com/products/s...=8385719402551 ?
                    Nyt kun on motti irti ja tuossa asiaa tutkailin niin tuollaista iskaria sieltä en löytänyt.. Onko voitu vaihtaa jälkeenpäin esim. perus A4 ohjausvaimennin ? Tuossa ei ollut mun mielestä edes paikkaa kyseiselle vaimentimelle. Tyyppikilvessä oli koodi 8D1 422 071Q.

                    Comment


                      Ohje sanoo että ne pitäisi vaihtaa, mutta näyttää nuo pysyvän vanhoillakin pulteilla. Sama juttu pyöränlaakerien napapulteissa.

                      Minulla kyllä on ohjausvaimennin, eipä ole tullut kaikista katsottua onko niissä.

                      Comment


                      • Nyt kun vähän availi tuota koodia hauilla niin ilmeisesti tuota mallia, jossa vaimenninta ei ole on käytetty myös ässissä.

                        Comment


                          Olikos jossain mittakuvat jakopään lukitus raudasta? Vai muistanko ihan omiani....
                          Ois voinut tehdä itselle kun kohta tarve.

                          Comment



                          • Tuolleenha se myös onnistuupi rempan yhteydessä
                             

                            Comment


                              3391 lienee oikea?
                              Attached Files

                              Comment


                                Kiitooos pitääpä väkästellä

                                Comment


                                  Ei sitä tuon videon tavalla kannata tehdä. Se kopioi siinä mahdolliset nokkien asentovirheet, eikä tehnyt nokkapyörien kiristyspulttien prikoille reikiä. Ne pitää saada menemään tuosta työkalusta läpi että pultin voi kiristää. Tuon kuvan on järkevämpi ja sitä kannattaa käyttää.

                                  Comment


                                    Tuosta raidetangon vaimentajasta, se löytyy v6 moottorisista. Vanhemman mallisessa se on ulkoinen ja uudemmassa se on rakennettu raidetangon sisälle.

                                    Comment


                                    • Etuapurunko maalattu ja nyt pitäis istuttaa se takaisin paikoilleen koriin. Unohtui merkata tuleeko alatukivarret (etumm. ja takimm.) ulompiin vai sisempiin pultinreikiin apurunkoon kiinni ?

                                      Comment


                                        Sisempiin reikiin. Ulommat on käytössä A6:ssa.

                                        Comment


                                        • Kiitos vastauksesta. Nyt on apurunko ja tukivarret paikoillaan. Mikäs on nyt se virallinen kiristysmomentti vauhtipyörälle? Täällä videossa https://youtu.be/CpdBxfDTYhk sanotaan 60nm ja 90ast ja tuolla faq osiossa 60nm ja 180astetta ?

                                          Comment


                                            60 Nm + 2 kertaa 90 astetta.

                                            Comment


                                            • Vinkkejä A6 Allroad 2,7T kampiakselin asennontunnistimen (G28) vaihtoon? Onnistuuko yläkautta/jostain pyöräkotelosta vai pitääkö päästä nosturille? Kuvia anturin sijainnista? Kiitos etukäteen.
                                              https://4kpornindex.com






                                              Viimeksi muokannut albrechtmyers; 23.4.2020, 09:36.

                                              Comment


                                                https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...anturin-vaihto

                                                Comment


                                                  Onkohan C5 2.7bitin etuolkavarret samallaiset kuin b5s4? Ässän jarrut ainakin näihin käy. Sekä tukivarrethan ovat samallaiset.

                                                  Comment


                                                    On samat. https://audi.7zap.com/en/part/4b3407258a/

                                                    Comment


                                                    • Uusi kytkin ja vauhtipyöräsetti vaihdettu ässään sekä myös pääsylinteri ja työsylinteri uusittu samalla (Sachs) Koitettiin ilmata tovi ja alkoi poljintuntuma olla hyvä. Nyt kuitenkin vaihdetta nopeasti vaihtaessa käy niin, että kytkinpoljin ei palaudu ylös ihan samalla tavalla kuin ennen. Palautuu siis hitaammin. Voisiko järjestelmässä olla vielä ilmaa?

                                                      Typerä kysymys, mutta vaatiiko jarrujenkin ilmauksen kun on vaihdettu työ- ja pääsylinteri vai ovatko ne aivan eri piirissä, vaikka onkin sama säiliö? Jarruja/letkuja ei ole irroitettu remontin aikana.
                                                      ​​​​​​

                                                      Comment


                                                        Kyllä siellä varmastikin on vielä ilmaa. Kokeile ajaa jyrkkään ylämäkeen ja polje kytkintä monta kertaa peräkkäin. Sillä tavalla olen joskus saanut toimimaan.

                                                        Jos nesteet eivät loppuneet täysin niin sitten ainakaan jarruja ei tarvitse ilmata, enkö usko muutenkaan koska ei sinne pääse helposti ilmaa tossa tilanteessa.

                                                        Comment


                                                        • Täytyypä kokeilla tuota, kiitos vinkistä.

                                                          Comment


                                                          • Onko normaalia että jälkijäähdytys pumppu alkaa pyörimään heti virtojen kytkemisen jälkeen?
                                                            Vakio ecun kanssa ei ole tullut kiinnitettyä huomiota asiaan kun kaasuläppä pitää sen verran kovaa ääntä. Maxxecun kanssa kaasuläppä alkaa toimia vasta kun moottori pyörii niin kiinnitin huomiota pumpun surinaan.

                                                            ​​​​​​Flekti ei kuitenkaan pyöri virrat päällä kone kylmänä. Testasin ilman virtoja laittaa hyppyjohdon jälkijäähdytyksen anturin liittimeen niin pumppu ja flekti lähti pyörimään.

                                                            Comment


                                                              Ei sen pidä pyöriä silloin. Ainoastaan silloin se pyörii hetken kun laittaa akun kiinni, tai jos kone on riittävän kuuma ja sammuttaa virrat. Onkohan siellä nyt väärät asetukset ecussa?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X