Saattaisi löytyä tuollaiset uudet kumit tarpeettomana, jos kiinnnostaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
osaisko joku kertoa mikä vois olla ässässä ku ohjelmoinnin jälkeen pätkii kiihdytyksessä? kiihtyy aluksi mutta pätkäsee parikertaa ja sitte ei kiihdykkää nii nopee. Ja toinen asia on päästöt jotka on tyhjäkäynnillä hyvät mutta kierroksilla nousee arvot liikaa, Co, Hc ja lambda arvot siis.
Comment
-
Kiitos vastauksesta. Täytyy kai marmorilta hakea nuo pultit ja vaihtaa niin eipä tarvi ihmetellä..
Toinen kysymys: Onko/pitäisikö kaikissa AGB malleissa olla ohjausvaihteessa tällainen ohjausvaimennin https://www.urotuning.com/products/s...=8385719402551 ?
Nyt kun on motti irti ja tuossa asiaa tutkailin niin tuollaista iskaria sieltä en löytänyt.. Onko voitu vaihtaa jälkeenpäin esim. perus A4 ohjausvaimennin ? Tuossa ei ollut mun mielestä edes paikkaa kyseiselle vaimentimelle. Tyyppikilvessä oli koodi 8D1 422 071Q.
Comment
-
Olikos jossain mittakuvat jakopään lukitus raudasta? Vai muistanko ihan omiani....
Ois voinut tehdä itselle kun kohta tarve.
Comment
-
Tuolleenha se myös onnistuupi rempan yhteydessäThis video to to show you how to make a cam lock bar for a Audi B5/S4 2.7t And from my research will work on any 2.7t 30v for Audi
Comment
-
-
Ei sitä tuon videon tavalla kannata tehdä. Se kopioi siinä mahdolliset nokkien asentovirheet, eikä tehnyt nokkapyörien kiristyspulttien prikoille reikiä. Ne pitää saada menemään tuosta työkalusta läpi että pultin voi kiristää. Tuon kuvan on järkevämpi ja sitä kannattaa käyttää.
Comment
-
Kiitos vastauksesta. Nyt on apurunko ja tukivarret paikoillaan. Mikäs on nyt se virallinen kiristysmomentti vauhtipyörälle? Täällä videossa https://youtu.be/CpdBxfDTYhk sanotaan 60nm ja 90ast ja tuolla faq osiossa 60nm ja 180astetta ?
Comment
-
Vinkkejä A6 Allroad 2,7T kampiakselin asennontunnistimen (G28) vaihtoon? Onnistuuko yläkautta/jostain pyöräkotelosta vai pitääkö päästä nosturille? Kuvia anturin sijainnista? Kiitos etukäteen.
https://4kpornindex.com
Viimeksi muokannut albrechtmyers; 23.4.2020, 09:36.
Comment
-
-
-
Uusi kytkin ja vauhtipyöräsetti vaihdettu ässään sekä myös pääsylinteri ja työsylinteri uusittu samalla (Sachs) Koitettiin ilmata tovi ja alkoi poljintuntuma olla hyvä. Nyt kuitenkin vaihdetta nopeasti vaihtaessa käy niin, että kytkinpoljin ei palaudu ylös ihan samalla tavalla kuin ennen. Palautuu siis hitaammin. Voisiko järjestelmässä olla vielä ilmaa?
Typerä kysymys, mutta vaatiiko jarrujenkin ilmauksen kun on vaihdettu työ- ja pääsylinteri vai ovatko ne aivan eri piirissä, vaikka onkin sama säiliö? Jarruja/letkuja ei ole irroitettu remontin aikana.
Comment
-
Kyllä siellä varmastikin on vielä ilmaa. Kokeile ajaa jyrkkään ylämäkeen ja polje kytkintä monta kertaa peräkkäin. Sillä tavalla olen joskus saanut toimimaan.
Jos nesteet eivät loppuneet täysin niin sitten ainakaan jarruja ei tarvitse ilmata, enkö usko muutenkaan koska ei sinne pääse helposti ilmaa tossa tilanteessa.
Comment
-
Onko normaalia että jälkijäähdytys pumppu alkaa pyörimään heti virtojen kytkemisen jälkeen?
Vakio ecun kanssa ei ole tullut kiinnitettyä huomiota asiaan kun kaasuläppä pitää sen verran kovaa ääntä. Maxxecun kanssa kaasuläppä alkaa toimia vasta kun moottori pyörii niin kiinnitin huomiota pumpun surinaan.
Flekti ei kuitenkaan pyöri virrat päällä kone kylmänä. Testasin ilman virtoja laittaa hyppyjohdon jälkijäähdytyksen anturin liittimeen niin pumppu ja flekti lähti pyörimään.
Comment
Comment