Runkopulttien pituuksista asiaa. Irroittelin tuossa pultit varmistaakseni niiden pituudet tilausta varten. Pituus on kaikissa 87mm, mutta onko nuo nyt oikeat pultit, kun kannat jäävät eritasoon "ns kierteen päälle"? Kierteet alkavat sisemmissä tuon verran syvemmältä mitä kuvasta selviää. Malli on AGB.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Vähän yleismallinen kysymys, mutta osa kun S4:sta niin:
Millä aineella nuo vakiobensa kiskon putket ja osat on juotettu toisiinsa kiinni?
Pienenä väliprojektina meinasin tuosta vakiosta tehdä vähän isommilla väliputkilla ja liittimillä olevan kiskon.
Ja tigillä jos tuota alkaa kuumentamaan niin sulaa vanhat juotokset auki. Ei oikein ota selvää onko nuo fosfori-kuparia vai jotain muuta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestiRunkopulttien pituuksista asiaa. Irroittelin tuossa pultit varmistaakseni niiden pituudet tilausta varten. Pituus on kaikissa 87mm, mutta onko nuo nyt oikeat pultit, kun kannat jäävät eritasoon "ns kierteen päälle"? Kierteet alkavat sisemmissä tuon verran syvemmältä mitä kuvasta selviää. Malli on AGB.
[ATTACH]56399[/ATTACH]
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viestiVähän yleismallinen kysymys, mutta osa kun S4:sta niin:
Millä aineella nuo vakiobensa kiskon putket ja osat on juotettu toisiinsa kiinni?
Pienenä väliprojektina meinasin tuosta vakiosta tehdä vähän isommilla väliputkilla ja liittimillä olevan kiskon.
Ja tigillä jos tuota alkaa kuumentamaan niin sulaa vanhat juotokset auki. Ei oikein ota selvää onko nuo fosfori-kuparia vai jotain muuta?
Comment
-
Onko tullut tuollainen vaihtoehto eteen, 3.0t kiskot ja niiden modaus?
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=429
Comment
-
noniin, tullut kamppailtua tuon ässän kanssa. Pakollinen huohottimen jäätyminen koettu, hämis rakennettu uudelleen paremmilla letkuilla. Mutta itse vika siis on että kiihdytyksessä lähtee vetämään oikein reippaasti, ahdot nousee sinne reiluun kiloon mutta rupeaa putoamaan vedättäessä 0,5-0,6 bar ja meno hyytyy huomattavasti.. antoi vikakoodia lambdoista, ne vaihdettu ja ei meinaa vika korjautua.. reippaassa kiihdytyksessä pölläyttää savut kun veto meinaa hyytyä, mutta autolla kyllä ajetaan pätkä-ajoa ja tuota kondensiota tuppaa keräämään.. Downpaippien vaihdon yhteydessä tarkistettu turbot ja väljää ei ollut normaalia enempää.Viimeksi muokannut Rparviainen; 20.2.2018, 20:32.
Comment
-
Eipä tullut tallennettua eikä nyt muista tarkalleen mutta bank1 ja bank2 anto ne lambdan koodit, eikä oo nyt tullu enää takas. Unohtu mainita että myös ahtovuodot katottu, ei pihise mistään. Ja höyryn määrä suhteutettuna pakkaseen taitaa olla vain normaalia.. mutta mukava ois saada ässä repimään niinku kuuluu
Comment
-
Morjens,
Kevään aikana ässästä suli 5. sylinterin tulppa, jonka johdosta purettiin suuttimet irti ja todettiin että tulppa on sulanut tukkiutuneen suuttimen kärjen takia. Kuskinpuolen bankin kaksi suutinta on lähes tukossa jonkinlaisesta mönjästä, kun taas loput neljä suutinta ovat täysin puhtaita. Onko muilla ollut samoja oireita että suuttimet tukkiutuvat E85.lla ajettaessa vai mistä kannattaisi ruveta etsimään syytä että vain nämä kaksi suutinta ovat kärjistä likaantuneet?
Comment
-
Morjesta täältä itärajalta! Oma ässä keksi taas kepposiaan, ja tällä kertaa rupesi vilkuttelemaan jarrun vikavaloa ajotietokoneessa. Vcdsllä vilkaisin ja antaa vikakoodia " 00778 Steering angle sensor (g85) 66-10-not matched-intermittent" sekä "01044-Control module incorrectly coded 35-00". Nämä siis ilmaantui yhtäkkiä. Aiemmin on ollut ongelmaa jarruvalokatkaisimen kanssa sekä abs ja esp valot syttyy tauluun ajon aikana, joskus kilometrin ajon jälkeen ja joskus ei koko matkan aikana. Ei nyt varsinaisesti moottoriin ja voimansiirtoon liity, mutta ketjun nimi taisi olla kaikki biteistä..
Comment
Comment