No kyllä sieltä on varmasti tullut oikeanpituiset pultit sille vauhtipyörälle. Nuo joksan linkittämät vaan on väärät vakio vauhtipyörälle, ja muille vastaavilla mitoilla tehdyillä, siksi huomautin siitä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)
Collapse
X
-
Pulttien pituus vaikuttaa suoraan kiristysvoimaan. Esim. 50mm pitkä pultti venyy kaksinkertaisesti verrattuna 25mm pitkään pulttiin jos pultteja vedetään samalla voimalla. Kääntäen pidempää pulttia pitää kiristää enemmän, että saadaan sama kiristysvoima kuin lyhyellä pultilla.
Lujuus ei vaikuta kuin siihen, että tuleeko pulttiin pysyvää muodonmuutosta.
Varaosakoodi Biturbon orkkisvauhtipyörän pulteille N90705901
Comment
-
No nyt ollaan tässä jännän äärellä elikkä laittamassa tota billetin limppua paikkaan. Ja Teppo on laittanut tähän mukaan nuo vauhtiksen pultit mitkä kookoo mainitsi viestissä #3065.
Niin jos nämä on väärät pultit niin minkä kokoset nää pitäis olla
Vauhtipyörien kiinnityspisteet ero orkkis Vs billet on joitakin kymppejä.
Uusien ja vanhojen pulttien pituusero on juur sen venymän verran.
Comment
-
Vähän vaikea sanoa että onko ne väärät pultit vai ei, kun ei tiedä vauhtipyörän paksuutta pulttien kohdalta. Mittaa miten paljon ne pultit tulee vauhtipyörästä yli ja paljonko kampurassa on tilaa pulteille (n. 16 mm) ja laske siitä onko ne oikeat vai ei. Kuvatkin auttaisi asiaa.
Comment
-
-
Jälleen tyhmä kysymys imunokissa merkinnät BF ja BG niin kumpi menee kuskin puoleiseen sylinterikanteen?
Selvis. Apparin puolelen imunokka ei osu merkkiin vaikka kuinka kääntelee jää aina hampaan pieleen?
Kuskin puoli osuu ja jää 16lenkkiä väliin..Viimeksi muokannut kille666; 24.2.2016, 12:46.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viestiEi ole tuota nilkkaa kuin s4 ja a6 2.7bit. Eroina pyöränlaakerin halkaisija ja jarrusatulan kannakkeen kiinnityspisteiden etäisyys toisistaan.
Osanumero oikean puolen nilkalle 4B3407258A.
Comment
-
Sen kun tietäs.... Lähdin ajelee ja ihmettelin kun vetelee miten sattuu. Pyörä osottaa minne sattuu ja ekaksi tuli mieleen että raidetangonpää olisi antautunut mutta rengasta tunkin varassa pyöriteltyäni napsahti poikki tuosta... Metalli väsyy näköjään, onneksi ei kovassa vauhdissa antautunut.
Mitäs materiaalia tuo tarkalleen on? Ei varmaankaan mitään järkeä alkaa hitsailemaan...
Comment
-
Comment
Comment