Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C5 2.8 -98 starttiongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 C5 2.8 -98 starttiongelma

Lyhyesti, kun avaimesta kääntää, kuuluu "naks" (solenoidi). Muutaman yrityksen jälkeen startti pyörittää normaalisti, ja kone käynnistyy normaalisti.
    Onko nykyään niin, että mennään Motonettiin, ja ostetaan vaihtostarttimoottori? Vai onko kalliimpaa vaihtaa hiilet ja puslat?

Sen verran iso töinen se on irroittaa jotten itse kehtaisi kokeilla vaihtaa hiiliä ja todeta jottei toimikkaan. Vie entisen niin saa ihan hyvän pantin eikä startille jää paljoa hintaa.

Comment

Motonetin nettisivujen varaosalistapa vaan ei suoraan ainakaan tunne 2.8 starttia. Kannattaa varmistaa saatavuus ennen kuin irroittaa sen edes jotenkuten toimivan vanhan.

Siitä olen samaa mieltä että ei 16 vuotta vanhaa starttia kannata enää huoltaa itse, uutta vaan tilalle niin menee auton eliniän loppuun asti. Eikä se mikään poikkeuksellisen hankala ole vaihtaa. Auton alle pitää toki päästä mutta sen jälkeen siinä ei tuntia kauempaa aikaa mene.

Comment

Kiitokset, vika korjaantui itsestään. Lieneekö ollut joku roska jossain, en tiedä, mutta nyt taas toimii.

Comment

Working...
        X