Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 JHM shortshifter tappelua...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 B5 JHM shortshifter tappelua...

Nyt alkaa mitta olemaan täynnä... Pakki löytää hienosti paikkansa mutta ykkösellä on sitten kuitenkin kun yrittää peruuttaa. Onko muilla ollut samoja oireita ja miten tuo on ratkaistu? Kaikki mahdolliset ns. välitykset on kepistä kokeiltu eikä auttanut.

Välillä piti väsätä kunnon patentteja että sai kepin edes mahtumaan paikkaansa kun pohjamuovi tuli vastaan haettaessa lyhintä liikerataa... Vakiokepin heitin takas ja kaikki toimii niinkuin pitää, onneksi on tuo jhm ihan omassa kehikossaan niin on kätevä vaihtaa keppejä keskenään

Onko auto/keppi pre-facelift vai facelift, onhan varmasti oikea keppi?

Comment

Ja onhan se alaosa asennettu oikeinpäin keppiin?
      Tuolta ohjetta: http://youtu.be/2-cYrmAiav4?t=10m33s
      Viimeksi muokannut okkim; 5.9.2014, 09:10.

Comment

Tuo kehys/keppi combo tuli valmiiksi kasattuna Puustiselta eikä sitä mun mielestä voi kasata väärin. Kaikki siinä on samoin kuin vakiokepissäkin, pakkilukkokin toimii just niinkuin pitää.

Comment

Sen alaosan voi muistaakseni pultata nurinpäinkin. Silloin se menee paljon alemmaksi, ja ottaa kiinni sinne pohjaan. Samoin myös sen pultin voi laittaa väärälle korkeudelle.

Laitas kuva siitä.

Comment

Juu sitäkin kokeilin kaikin päin. Otti se pakkilukolla pohjaan vaikka olikin oikeinpäin se murkula ja mahd alhaalla

Comment

Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1410055425147.jpg
Views:	1
Size:	64,9 Kt
ID:	1620732

Noin päin viimeiseksi kokeilin. Eli ylemmässä reiässä ja pakkilukon ura oikein.

Olenkos minä missannut nyt jotain tärkeää kun oon ne 2 isompaa kuusiokolopulttia kiristäny siten että keppi on silmämääräisesti suorassa vai pitääkö sen olla tarkasti tietyssä kulmassa?
              Viimeksi muokannut jj s14; 7.9.2014, 04:15.

Comment

Väärinpäin se nyt ainakin on. Tässä kuvassa se on oikeinpäin. Jos tuota vaihtoliikkeen pituutta haluaa muuttaa, niin vain pultin paikkaa muutetaan.

Ne kuusiokolot kiristetään silmällä, mutta niin että ykkönen menee suoraan sisään eikä liiku yhtään sivulle siinä liikkeen aikana.

Comment

Tämä alkaa pikkuhiljaa selviämään. Mulla on näköjään ollut vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.
                  Pakki löytyi mutta pitää vielä huomenna säätää tuota asentoa ettei keppi tekisi sitä sivuttaisliikettä 1 ja 2:sella.

Comment

Working...
                  X