Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 TFSI sammui kesken ajon, eikä käynnisty

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 TFSI sammui kesken ajon, eikä käynnisty

    Aamulla töihin ajaessa Audi A3 2.0TFSI(BWA) sammui/hyytyi kesken ajon ja tämän jälkeen ei enää lähtenyt käyntiin. Kaikki toimi normaalisti, kunnes tämä tapahtui. Omasta mielestä tuntuu ettei saa bensaa, mutta tiiä sitten. Piuhan laitoin kiinni ja seuraavat koodit löytyi. Kaksi ylempää näyttää tulleen aikaisemmin, liittyykö tähän? Alemmat tänään aamulla. Olisiko jollain jotain ideoita mistä lähteä tutkimaan.

    Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
    Part No SW: 8P0 907 115 K HW: 8P0 907 115 E
    Component: 2.0l R4/4V TFSI 0040
    Revision: --H14--- Serial number: AUX7Z0EDFNL0K4
    Coding: 01030003180F0060
    Shop #: WSC 79670 027 395014
    VCID: 3A71DEF47505C4CE953-806F

    4 Faults Found:
    008852 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
    P2294 - 004 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 113816 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 1328 /min
    Load: 12.2 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 73.0°C
    Temperature: 42.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 11.684 V

    012600 - Intake Manifold Runner Control
    P3138 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 113862 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.08.19
    Time: 13:17:35

    Freeze Frame:
    RPM: 1395 /min
    Load: 12.2 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 60.0°C
    Temperature: 40.0°C
    Absolute Pres.: 980.0 mbar
    Voltage: 11.557 V

    004243 - Bank 1; Fuel Measuring System 2
    P1093 - 008 - Malfunction - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 114287 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.08.29
    Time: 06:12:18

    Freeze Frame:
    RPM: 1625 /min
    Load: 15.3 %
    Speed: 52.0 km/h
    Temperature: 93.0°C
    Temperature: 16.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 14.224 V

    008969 - Control Circuit for Ignition Coil 4
    P2309 - 002 - Short to GND
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 114287 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.08.29
    Time: 06:12:19

    Freeze Frame:
    RPM: 1593 /min
    Load: 40.4 %
    Speed: 51.0 km/h
    Temperature: 93.0°C
    Temperature: 16.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 14.224 V

  • #2
    008969 - Control Circuit for Ignition Coil 4
    P2309 - 002 - Short to GND

    Puola rikki eikä siksi edes yritä käynnistää kolmella.

    Comment


    • #3
      se kävi myös itsellä mielessä, mutta luulin että yrittäis käynnistyä myös kolmella. Kiitos vinkistä! Hieno homma jos näin helpolla pääsee.

      Comment


      • #4
        Mikäs on muuten puolien/sylinterien järjestys? vasemmalta oikeelle 1,2,3,4 vai?

        Comment


        • #5
          Jakopäässä eli apukuskin puolella 1.

          Comment


          • #6
            Puola vaihdettu, eikä lähde käyntiin. Nyt tarttis lisää vinkkejä, että mitä seuraavaksi?

            Comment


              #7
              Puolille tarkoitettu sulake myös tarkastettu?

              Comment


              • #8
                Poistitko koodit? Mitä koodeja tulee uudestaan?

                Comment


                • #9
                  Sulake tosiaan oli rikki mitä en ensin huomannut. Pitäis kattoo tarkemmi ennenku tänne tulee huutelee Kiitos avusta!

                  Comment


                  • #10
                    Jatketaas tähän. Eli edellisen ongelman jäljiltä tehot hukassa. Vikakoodeja löyty yksi:

                    000665 - Boost Pressure Regulation
                    P0299 - 002 - Control Range Not Reached

                    Kokeilin tänään toisella bypass ventiilillä, eikä vaikutusta. mutta empä tiedä onko sekään ehjä. Ovat osanumeroltaan D loppuisia. mistäs tälläisestä tietää toimiiko vai ei? Vai olisiko ahtovuoto tai jotain muuta?

                    Comment


                    • #11
                      Loggaa kanavia 115 ja 118 täyskaasulla.

                      Onko auto vakio vai lastutettu?

                      Comment


                      • #12
                        Sinun asentama Apr softa löytyy ja siis K04:lle ja muille hilppeille!

                        Comment


                        • #13
                          Mitä olet konehuoneesta irroitellut puolaongelmaa ratkoessa? Joku piuha tai letku irti?

                          Comment


                          • #14
                            Paljonko ahtaa ja paljo on pyynti?

                            Comment


                            • #15
                              Mielestäni en ole mitään irroitellut, jos ei sitte oo vahingossa jotain irronnut. Milläs nuo loggaukset saa edes jotenkin järkevän näköiseksi? Kun exelissä avaa niin aika sekavaa.

                              Comment


                              • #16
                                Tarpeeksi uusi exeli avaa csv:n ihan järkevän näkösenä.

                                Vanhemmissa pitää kikkailla.

                                Comment


                                • #17
                                  No niin nyt ois logia. Sen ymmärrän itsekkin että ahdot ei ihan sitä mitä pitäis.

                                  http://aijaa.com/mbnLL3

                                  Empä osannutaan kuvaa linkittää näkymään suoraan.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X