Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 1.8T vm2000 ohjaustehostinongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 1.8T vm2000 ohjaustehostinongelma

Moro. Mulla ois seuraavanlainen ongelma tuossa yllämainitussa autossa.
    Ohjaustehostin päästää jostain nesteet ulos, niin mistähän kannattaisi lähteä etsimään vikaa?? tehostin itsessään on täysin ehjä. Ajattelin, että jos itse koittais saada kuntoon, enneku rupeen viemää huoltoon ja maksaa itteeni kipeeks :D

Hammastanko, jos ei maahan asti tule. Sinne suojakumien sisään mahtuu paljon öljyä.

Comment

Veikkaisin myös hammastankoa, itselläni ainakin oli moinen ongelma aikoinaan.
      Alkuun hukkasi vähän nesteitä (jäi hammastangon suojakumin sisään) mutta parin sadan kilometrin päästä rupesi jo auto rääkymään kunnolla itselläni tuli solkena läpi kun käänsi toiseen suuntaan täydet kannattaa kokeilla.
      E: Itse käytin liikkeessä autoni korjauksessa sillon kustannukset olivat jotakuinkin seuraavanlaiset: 320euroa tehdaskorjattu hammastanko, nelipyöränsuuntaus, raidepääntangot, työ = 680€ yhteensä.
      Viimeksi muokannut Mikaell; 28.8.2014, 20:42.

Comment

Kiitti vastauksista. Se itseasias tulee läpi maahan asti. Ei pidä kyllä mitään ääntä ajaessa. En oo viel kerenny ees kattoo, muuta kun sen, että laskee nesteet läpi. Joten ei varmaan oo sitten se hammastanko??? Täytyy varmaa nostaa auto ylös ja lähtee ettii vuotokohtaa. Ei vaan noi vesikelit oikee houkuttais :D

Comment

Jep ei muutakun tutkailemaan, kyllä se rupee siinä vaiheessa rääkymään kun ohjaustehostimen nesteet pääsevät vähille. Itselläni siis tosiaan kirjaimellisesti tuli lorinalla lopuksi kääntäessä toiseen suuntaan täydet.
          Satuin löytämään kuvan viellä tuosta omasta tapauksesta, kuvassa lätäkkö alla mistä itsellä hammastanko vuosi. Syynä siis se että edellinen omistaja käyttänyt nippusiteitä kiristiminä>päässyt paskaa väliin ja ajankanssa hammastanko entinen.. heh

Comment

Working...
          X