Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkimen työsylinteri väsähtänyt? Ilmaus vinkkejä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kytkimen työsylinteri väsähtänyt? Ilmaus vinkkejä?

    Kytkimen työsylinteri tuntuisi siltä, että paineita poissa aluksi ajattelin että kytkin olisi tulossa tiensä päähän mutta ei onneksi.

    Ensimmäimen 1/3 osa on ns. "tyhjää" vaan eli ei tapahdu mitään ja loppu sitten skulaakin, pari kertaa jäi kytkinpoljin puoleen väliin pohjaan kesemmällä mutta tällöin oli viellä hyvin vastusta polkimessa.

    Siitä ei viellä tietoa, että vuotaisiko kys. osa todella vähän vai ei mutta kysymys kuuluukin olisiko antaa hyviä tippejä ensi kertalaiselle kytkimen ilmaukseen?

    Uusi työsylinteri vai vanhan elvyytystä?

  • #2
    Itse tein sen ilmauksen samalla tavalla, kun jarruilla eikä montaa krt tarvinnut kytkintä pumppailla ku oli tikissä. Kytkintä ilmatessa tuli aika pirusta kakkaa ja kytkimen tuntu parani huomattavasti! Itse tein ilmauksen, kun kone oli irroitettu eli teki helposti viel, mutta miten vaihtuu konepaikallaan en osaa sanoa viisaat kertokoon.

    Tosin huomasin et kyseessä on s3 Audi unohda :)

    Comment


    • #3
      Mulla oli IV-koppasessa tdi 4-motion golfissa vastaavanlaisia oireita, ja syylliseksi osoittautui onneksi polkimen pään pääsylinteri. Vaihtamalla korjaantui ja ilmaaminen onnistui hienosti, kun käytin 1-koppasen golfin jarrunestesäiliön korkkia, jossa on pieni huohotusreikä. Reijästä puhalluspistoolilla pieni paine säiliöön ja samalla avasi ilmausnippaa, niin ilmaantui helposti. Olen ymmärtänyt, että motonetissa myydään tuohon tarkoitettua korkkia, jossa on renkaan venttiili, jotta saa paineen.

      Comment

      Working...
      X