Juu elikkäs asensin Audi 100 2.3e vermeeseen nyt bosch 044 vastaavan biltemalaisen tankin ulkopuolelle. No sainpa auton käyntiin ilman mitään ongelmia muuten mutta uusi pumppu pitää pahempaa meteliä kun vanha... Voiko siirtopumpun uupuminen aiheuttaa sen että pumppu pitää niin kauheaa meteliä? Pumppu on kyllä lähes tankin pohjan tasossa eli ei teoriassa hirveetä nostoakaan tarttis sen suorittaa? Vai onko se vaan uskottava että biltema on biltema?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kohta reper kalsongit näitten ke-jet pa-pumppujen kanssa
Collapse
X
-
Ne jetronicit mitä oon ruuvaillut, niissä on ollut siirtopumppu tankissa. Yhden virittelin itse ('74 Golfiin GTI:n kone) siten että siirtopumppu tuli tankin ulkopuolelle. Se kyllä muistutteli olemassaolostaan äänen muodossa :D
Comment
-
Juu helppo se on laittaa takas tankkiin. Mutta halvin pumppu tankkiin minkä löysin oli 175 euroa ja tuo maksaa 54 e mutta kokeiluna tuo menikin en vaam aikasemmissa rakenteluissa ole törmännyt vastaavanlaiseen meteliin. Eli taustalla on yksi pumpun vaihto bosch alkuperäseen pumppuun jonka jälkeen auto seisoi hyvän aikaa ja uusi pumppu menny jumiin. Ei edes imupäästä avittamalla lähe pyörimään eikä sitä enää siinä vaiheessa mihinkään takuuseen enää saa. No vanha pumppu tilalle joka pitää ihan infernaalista meteliä ja pitää närkkiä sekin jo pyörimään.... no nyt kokeilin tuota ulko pumppua joka nyt saa jäädä vaikka meteliä oliskin. Perus ruiskupumppuja sais mistä mallista vaan tankkiinkin mutta kojootit on aika tarkkoja tuosta pa paineesta että pysyy riittävänä?
Comment
Comment