Nyt on hukassa sähköflektin anturi! Moottorissa lämmöt nousee 100 asteeseen asti, mutta flekti ei käynnisty. Flekti ja muut toimii, joten vikan on varmaan anturissa, mutta itse anturia ei löydy mistään!? Olisko jollain tietoa asiasta!!!??? Kiitos etukäteen!! Ja auto V8 -90.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Missä anturi???
Collapse
X
-
AudiJätkäAvainsanat: Ei mitään
-
AudiJätkä
Anturi
Tuli vielä sellainen mieleen että voisiko flektin ohjaus tapahtua jostain moottorin ohjausyksiköstä?
Sieltä mistä moottorin lämmön tarkkailu tapahtuu?? Ehkä!
-
AudiJätkä
virtakaavio
http://etka.auto2.ru/au/V8/1990/90/49/995323/
Tuosta kuvasta osa nro 34?
Ja mistähän mahtaisi saada meikäläisen vekottimen virtakaavion??
Liikkeestä on turha kysellä. www.erwin.audi.com on yksi paikka, mutta oliskohan jossain netissä saatavilla ihan ilmatteeksi.?
Comment
-
Ei varmaan päde V8,mutta muissa lienee se etuvastus sydeemi ohjaamassa virtoja. Mulla meni se eka ja tärkein virtajohto(mikä tulee vastuspaketille) poikki, eikä tosiaan flekti käynnistynyt(voi mennä johtoja poikki,joilloin jotkut nopeuksista putoo pois (3.nopeutta)). 200 20V se oli kuskin puolen umpion takana,se sininen lätyskä. Mutta V8 lienee erilainen.
Sori en lukenu tuota tarkasti, flektihän siis toimi.Mutta toi vastuspaketti on myös sit V8:sissa akten mukaan. Sekin kannattaa tarkistaa jos flekti mykistyy,tai nopeuksia putoaa pelistä.
Edit: ja siis nopeudet lähtee eri asteissa käyntiin, 1.hidas,ilmastoinnin kanssa(/jälkijäähy) 2.normaali,oliko jotain 97?? Ja 3.Myrskytuuli sitten sitäkin myöhemmin. Näin muistelen, ja jos väärin meni niin joku korjannee nopeasti. Näin siis 5-koneissa. Luulisi tuon olevan saman suuntainen.
Comment
Comment