Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vauhtipyörä-asetelma pulttien koko ja kierre A3 1.8TFSI?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vauhtipyörä-asetelma pulttien koko ja kierre A3 1.8TFSI?

Pitäisi tehdä kytkinremontti tuohon minun A3 8PA koriseen 1.8 TFSI:in. Asennuksessahan tulee käyttää tuollaista itsesäätyvien kytkinasetelmien ns. sac-työkalua jollainen minulla kyllä on (kolmionmallinen levy jossa reiät säätövaralla kiinnitettäväksi vauhtipyörän pultinreikiin, kolmesta kohtaa kiinni eli joka toiseen asetelma-vauhtipyörän kiinnitysreikiin, keskellä ruuvattava painaja jolla painetaan asetelmaa kasaan).

Ongelma on oikeastaan siinä että työkalussa on mukana vain M8 kokoa olevat tapit tuota kiinnitystä varten ja VAG tuotteissa olen tunnetusti tavannut vain 9mm 12 kulmaisia pultteja joilla asetelma ja vauhtipyörä toisiinsa naitetaan. Joten uskoisin että tässäkin autossa sellaiset on.

Minkähän kokoiset nuo pultit ovat tarkemmin spekseiltään jotta voin tehdä/teettää sopivat välikappaleet tuon itse työkalun ja vauhtipyörän väliin?

Lisäksi, onko tämä perinteinen "yksinkertainen" sac-työkalu sopiva Audin kytkimen vaihtoon? Eihän siinä muuta tarkoitus kait ole kuin estää automaattisäädön järkkyminen painamalla asetelma kasaan kun se pultataan kiinni vauhtipyörään?
Working...
X