Tämä on varmasti yksi yleisimpiä ongelmia mitä täällä foorumilla on käsitelty liittyen C4-koppaisiin, mutta en haulla onnistunut löytämään sopivaa vastausta.
Elikkäs viikonloppuna aloin purkamaan AAH:ta ja tutkimaan mistä öljyä vuotaa. Samalla olisi tarkoitus vaihtaa kansien ja lohkon paineventtiilit. Yllätyksekseni valley pan näyttäisi täysin tiiviiltä, ei öljyn tippaakaan ollut siltä suunnalta havaittavissa. Myös kansien tiivisteet näyttävät tiiviiltä. Ainoa paikka mikä oli öljyssä oli vänkärin puolen nokka-akselin takapääty. Ilmeisesti nokka-akselin stefa vuotaa. Sen verran löysin haulla että siinä ilmeisesti onkin jokin korkki? Minkähänlainen homma tuo olisi saada tiiviiksi, joutuuko nokka-akselia käyttämään irti? Venakopat käytän irti kun ne paineventtiilit aion vaihtaa, ja samalla tiivistää jollakin tiivisteliimalla koppien takaosat.
Elikkäs viikonloppuna aloin purkamaan AAH:ta ja tutkimaan mistä öljyä vuotaa. Samalla olisi tarkoitus vaihtaa kansien ja lohkon paineventtiilit. Yllätyksekseni valley pan näyttäisi täysin tiiviiltä, ei öljyn tippaakaan ollut siltä suunnalta havaittavissa. Myös kansien tiivisteet näyttävät tiiviiltä. Ainoa paikka mikä oli öljyssä oli vänkärin puolen nokka-akselin takapääty. Ilmeisesti nokka-akselin stefa vuotaa. Sen verran löysin haulla että siinä ilmeisesti onkin jokin korkki? Minkähänlainen homma tuo olisi saada tiiviiksi, joutuuko nokka-akselia käyttämään irti? Venakopat käytän irti kun ne paineventtiilit aion vaihtaa, ja samalla tiivistää jollakin tiivisteliimalla koppien takaosat.
Comment