Eli kyseessä 2004 a4 b6 1.8tq bex koneella, ongelmana ahtojen seilaus 3 isommilla vaihteilla n~5000-5800 rpm jonka jälkeen vetää taas rajottajalle asti nätisti.
Autossa ohjelmointi ja katin korvike, muuten orkkis.
Täydet ahdot @2300rpm 1.5bar piikki ja tästä eteenpäin jatkuva 1.2bar kunnes nykiminen alkaa @5000rpm. Ahtojen seilailun jälkeen (0-1.0bar) paineet nousee 0.6bar ja vetää rajottajalle nätisti.
1 ja 2 vaihteen toimii nätisti ahdot pysyy 1.5-1.3bar.
Ei vikakoodeja.
Maf arvot pyörii siinä 160-185g/s. Kiinnitin huomiota että ahdot alkaa aina seilaamaan kun n~160g/s täyttyy...
Imulämmöt 30-45 astetta.
Teki samaa myös katalysaattorin kanssa.
N75 vihdettu, bypass vaihdettu, tulpat vaihdettu.
Koitettu normi 98 sekä vpowerilla ei vaikitusta.
Itsellä pieni epäilys että nykyinen ohjelma ei jollaintapaa sovellu tälle yksilölle voiko olla mahdollista?
Ideoita mistä alkaisi ongelmaa seuraavaksi etsimään?
Autossa ohjelmointi ja katin korvike, muuten orkkis.
Täydet ahdot @2300rpm 1.5bar piikki ja tästä eteenpäin jatkuva 1.2bar kunnes nykiminen alkaa @5000rpm. Ahtojen seilailun jälkeen (0-1.0bar) paineet nousee 0.6bar ja vetää rajottajalle nätisti.
1 ja 2 vaihteen toimii nätisti ahdot pysyy 1.5-1.3bar.
Ei vikakoodeja.
Maf arvot pyörii siinä 160-185g/s. Kiinnitin huomiota että ahdot alkaa aina seilaamaan kun n~160g/s täyttyy...
Imulämmöt 30-45 astetta.
Teki samaa myös katalysaattorin kanssa.
N75 vihdettu, bypass vaihdettu, tulpat vaihdettu.
Koitettu normi 98 sekä vpowerilla ei vaikitusta.
Itsellä pieni epäilys että nykyinen ohjelma ei jollaintapaa sovellu tälle yksilölle voiko olla mahdollista?
Ideoita mistä alkaisi ongelmaa seuraavaksi etsimään?
Comment