Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Minkä koneen vauhtipyörä on osanumerolla 078 105 266 N?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Minkä koneen vauhtipyörä on osanumerolla 078 105 266 N?

Moro!

Osaako tietäjät täällä sanoa, että minkä koneen vauhtipyörä on osanumerolla 078 105 266 N ja mikä kytkinpaketti siihen passaisi? Ja passaako se paketti tuohon minun koslaan?

Tai sitten mikä olisi paras ratkaisu tuohon minun a4 kun pitäisi kytkin ja vauhtipyörä uusia?

http://www.vagcat.com/epc/find/?art=078+105+266+N

Comment

Ainakin hammastukseltaan tuo näytti olevan samanlainen kuin paikallaan ollut vaikkakin muuten oli eroja. Joten uskoisin tuon passaavan autooni, mutta nyt olisi haussa tuohon passaava kytkin mahdollisimman pian että saisi auton taas ajoon, tällä hetkellä se on levällään.

Eli mikä kytkinpaketti tuohon pitäisi ostaa, että saisi tuon taas kasaan ja ajoon? Tulisi siis tuon 2.6 litrasen abc koneen perään.

Comment

Tuon mikon listauksen mukaan menis enempi tuonne 30V moottoreiden suuntaan. Ja ainakin noissa vauhtipyörä on kahdeksalla pultilla kiinni. Päätäni en lyö pantiksi, mutta käsittääkseni 12V koneissa (mikä tuo 2.6 on) on kiinnitys kymmenellä? Ehkä puhun nyt höpöjä, mutta tuo kannattaa varmistaa. Noi vauhtipyörät kun ei niitä halvimpia osia ole...

Comment

No vanha paketti oli joku seka osista kasattu.
          Paikoillaan oli:
          Vauhtis 078 105 266a
          Kytkinlevy 078 141 034 d
          Paineasetelmasta en numeroja löytänyt.

Tuo 078 105 266n on ostettu ja siinä on 8 pulttia samalla jaolla kuin tuossa paikallaan ollessa ja päällekkäin ollessa hammaskehän halkaisija oli sama ja hampaat samoissa kohdissa. Eli nyt olisi tarvetta löytää tuolle 266n vauhtikselle kytkin. Lukemani perusteella olen antanut itseni ymmärtää, että tuota vauhtista on ollut 2.7 turbo v6 koneissa.

Niin tarve olisi tuolle passaavalle kytkin paketille. Osaako kukaan täällä sanoa siihen mitään, että mikä passaisi?

Comment

Pikasella tsekillä mahtas olla A6 allroad 2.7T, A6 C5 2.7T ja S4 B5:ssa tuota settiä, eli varmaan sieltä suunnalta löytys kykää kans.

Comment

Working...
            X