Vaihdoin juuri tulpat, pyörijän ja jakajankannen. Vanha kansi oli täynnä hapettumaa. No auton luonne muuttui aika täysin mutta silti tuntuu tyhjäkäynnillä vähän seilaavan ja välillä moottori tuntuu muutenkin käyttäytyvän oudosti. Huomasin sitten tälläisen letkun konehuoneessa:
http://postimg.org/image/t4kkp10b1/
Tietääkö kukaan mikä tuo letku on nimeltään? Jokin huohotus letku vai mikä?
Ja letku on muutenkin aika omituinen, toisesta päästä paksu ja toisesta ohut eli ei taida saada kuin marmoritiskiltä.
Ajattelin, että jos tuo imee uutta ilmaa ilmamäärämittarin ohi niin mikään ihme jos auto ei tykkää.
Ja korjasin tuon letkun oikeaoppisesti pikaliimalla jos joku sitä ihmettelee :)
Ja sitten kun pyysin uusia tulpanjohtoja niin myyjä sanoi ettei ole mitään valmista sarjaa ja otti johdot yksittäisinä ja hinta oli 120e luokkaa. Sanoi, että tässä pitää käyttää kuparijohtoja. Pitääkö tuo tosiaan paikkansa? Motonetissä näyttää ainakin autoon olevan jokin 25e paketti. Ovatko nuo sitten oikesti huonot vai koittiko myyjä saada minut ostamaan kalliit johdot :)
Ja auto on Audi 90 2.3 NG-koneella
http://postimg.org/image/t4kkp10b1/
Tietääkö kukaan mikä tuo letku on nimeltään? Jokin huohotus letku vai mikä?
Ja letku on muutenkin aika omituinen, toisesta päästä paksu ja toisesta ohut eli ei taida saada kuin marmoritiskiltä.
Ajattelin, että jos tuo imee uutta ilmaa ilmamäärämittarin ohi niin mikään ihme jos auto ei tykkää.
Ja korjasin tuon letkun oikeaoppisesti pikaliimalla jos joku sitä ihmettelee :)
Ja sitten kun pyysin uusia tulpanjohtoja niin myyjä sanoi ettei ole mitään valmista sarjaa ja otti johdot yksittäisinä ja hinta oli 120e luokkaa. Sanoi, että tässä pitää käyttää kuparijohtoja. Pitääkö tuo tosiaan paikkansa? Motonetissä näyttää ainakin autoon olevan jokin 25e paketti. Ovatko nuo sitten oikesti huonot vai koittiko myyjä saada minut ostamaan kalliit johdot :)
Ja auto on Audi 90 2.3 NG-koneella
Comment