juuri niin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t puolat Audi AAN 20vt:oon
Collapse
X
-
Johtosarjan tekoon suojasukkaa
Tuollaisen sivun netissä bongailin, jos jollekkin on tarvetta?
http://www.audiocheck.fi/cubecart/in...ewCat&catId=37
Tilasin itselle muutamat metrit tuota sukkaa. Pitää kommentoida millaista on kunhan tavara saapuu..
Comment
-
Tuli tehtyä puolakonversio viime viikolla orkkispuolilla ja rötääminen jäi historiaan (ainakin toistaiseksi). Hyvinhän tuo homma sujui, kaikki liitokset tein juottamalla ja kutistussukalla. Vähän jää epäsiistiksi kannen päältä ja pitää kehitellä jotain sopivaa suojasukkaa päälle.
Auton toimivuuden näkee siitä että pitää taas alkaa sitomaan tavaroita kiinni kun tahtovat aina löytyä perälaudan tuntumasta.
Vähän kehittelin mielessäni tuota jäähdytystä ja suojausta puolille. Hyllyssä on sattuneesta syystä melkoinen läjä AMD:n AM2/AM3 kantaisten prossujen jäähdyttimiä ja palikka sopii lähes suoraan puolan päälle. Tuuletin on tuskin tarpeellinen mutta näyttää aika hiper jutulta. Tuulettimet jo kuitenkin valmiina paikallaan ja eipä haittaa vaikka niitä joutuisi vaihtamaan kun tavaraa löytyy suoraan omasta hyllystä. Kiinnitys näyttäisi onnistuvan asiallisesti kun tekee sopivan kiskon ja öljykorkin kohdalta pitää parista jäähdytysprofiilista vähän poistaa ainetta. Uusimmissa AM3 prossuissa on ollut tosi matalia jäähdytyselementtejä ja ainakin ne sopivat korkeuden puolesta.
Tässä vähän hahmotelmaa jäähdytyspaketista, siis vasta ajatuksen asteella. Aika villiltä näyttää...
Comment
-
Nyt tarvis apuja !!!
Voisiko joku tarkistaa kuvista missä on virhe, kun ei lähde käyntiin.
En oikein ymmärrä noista sähkö jutskista mitään.....
onko kytkennässä jotain vialla?
ja pitääkö mustaan liittiimeen tulla jotain?
riittääkö vain yksi +12v sarjalle?
suoralinkit kuviin:
http://i172.photobucket.com/albums/w...9032010302.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w...9032010304.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w...9032010303.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w...9032010306.jpgViimeksi muokannut audi200tuning; 29.3.2010, 16:41.
Comment
-
Onko sulla yleismittaria ja siinä piippi toiminto? Ekasta viestistä löytyvästä johdotus piirrustuksesta on johtosarja todella helppo tarkastaa onko se oikein.
Laitat toisen yleismittarin mittapään 1 pytyn puolan johtosarjan kohtaan 1 ja seuraat mihin sen pitäisi liittyä toisessa päässä ja sinne laitat myös sen yleismittarin toisen mittapään. Jos sulla on toi piippi toiminto siinä mittarissa mittari huutaa jatkuvaa piippiä niin kauan kun pidät mittapäitä kiinni.
Comment
-
Tuntuuko yhtään sytyttävän, eli onko ihan mykkä vai potkiiko vastaan tai tussahtelee jolloin järjestys olisi väärä? Tuossa pdf dokumentissa ei ollut muistaakseni eculta tulevia värejä mainittu ja omalla kohdallani tässä viestiketjussa oleva Porkkiksen tarkennus impulssijohtojen osalta oli aika oleellinen tieto. Sillä meni ainakin ADU:ssa suoraan kohdilleen mutta saahan sen muutenkin kun on tarkkana.
Virtaa menee tuolla kuitenkin sen verran paljon että laittaisin molempiin virtaliittimiin kiinni, ihan jo toimintavarmuudenkin vuoksi.
Comment
-
-
auto on ihan mykkä.
johtosarja on tehty tepon toimittamasta aihiosta,alussa olevan pdf;ssä olevan kuvan mukaan ja on mitattu läpi.
Tuleeko siihen mustaan liittimeen mitään?
taidan laittaa toisen virran syötön, onko väli ottaako kummasta liittimestä?
voisko olla että puolat ei mene tarpeeksi syvälle?
ootteko ottaneet ne suojakumit pois?
Comment
-
Otan kumit pois ja koitan uudestaan!
Tuleeko siihen mustaan liittimeen mitään ?????
Vai jääkö ylimääräiseksi ?????
Comment
-
Mielenkiintoisia virityksiä ne keksii säästääkseen rahaa =) Sen kummempia paheksumatta/moittimatta niin maksaako tuo nyt niin vaivaa. Kauhea homma rakennella jäähdytyksiä yms. Alkuperäiset puolat kun ovat kuitenkin kestäneet sen 15-18v ja jos hiukan investoi kestää ne sen toiset päälle. Noista 1.8:n puolista ei taida olla juuri kuin tilapäiskäyttöön...
Jeps, onhan nuo alkuperäiset hiukan hintavia, mutta kai ne on sitä ihan syystäkin.
Comment
-
Alkuperäiset puolat kun ovat kuitenkin kestäneet sen 15-18v ja jos hiukan investoi kestää ne sen toiset päälle. Noista 1.8:n puolista ei taida olla juuri kuin tilapäiskäyttöön...
Jos parempaa kipinää haluaa niin 034 Motorsportin kamat kiinni. Moisia setti tulpanjohtoineen järjestyy 600e hintaan.
Comment
-
-
-
mittailtiin skoopilla työmaalla viisaanpien toimesta ja jos kytki toisen maajohdon niin liipaisutieto hävis.
johtosarja tehtiin ylempänä olevan kuvan malliseksi missä oli 2 maajohtoa,ilmeisesti se on se toinen puolille menevä maajohto.
itse en ymmärrä mikä ero siinä on mihinkä se maadoitetaan...mutta nyt toiimii hienosti käy todella tasaisesti eikä röpää.
tastä opin että pitää tukeutua ammatti ihmisiin noissa sähköasioissa kun itellä ei vaan älli riitä.
Comment
-
-
Omassa topicissa kysyin tepolta tuota tupla maadoituista ja kehui, että tarvitsee sen!
Heips muutes kenelläkään kuvaa ecun johtosarjan pinneistä?
Käykö nuo pinnit mitkä tuli tuossa 1.8t aihiossa?
En ole tosiian itse kerennyt katsoa=)
Sitten sarjassamme tyhmimmät kysymykset missä tuon 3B ecu mahtaa olla?
Pelkääjän puolella jossain tuulipellissä?
Comment
-
Meikäläinen on noita 1.8T puolia kärytelly nyt jo 6kpl... En tiedä oliko nuo orkkis 1.8Tvai tarvike, mitkä siellä alunperin oli. Kaikki ne kumminkin pikkuhiljaa sieltä poksahteli ja nyt mennään jo uutta kierrosta. Noh...tarvike puolat on ainakin edukkaita.
(Niin ja tehotkaan ei oo hullun huimat, kun tuollaisesta RS2 konversio UrS6 laitteesta vaan kyse)
Comment
-
TEPPO: FR5DP antaa paremman kipinän noiden kanssa kuin F5DP0R. Vitosen alkuperäisissä on noille puolille väärä resistanssi. Tämä on siis mitattua faktaa, ei mutuilua.
Tuota FR5DP kun ei esim. suoraan löydy ala Motonet, mutta FR5DPP222 löytyy.
( 200SX: ssä esim käytetään noita. )
Oliko noista FR7KPP33+ mitään kokemuksia?
Mites tuon lämpöarvon kanssa, jos orkkis on tuon 5 ja vaihtaa 7 niin sulaako, vai mitenpäin noi nyt meni??
Comment
Comment