Tuossa puolien kytkentä kaaviossa on veetty kaikki plussat yhestä tulipellin plussasta. Vanha johtosarja mistä otan mallia on otettu kahdesta tulipellin plussasta ja ne on tinattu yhteen josta yhdellä johdolla veetty jompilla kaikkiin puoliin. Miksi??? Nyt olis johtosarjan teko käynnis niin vinkkejä otetaan pari tiimaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t puolat Audi AAN 20vt:oon
Collapse
X
-
Puolakonversio tehtynä urssiin, mutta jaksaa jostain syystä temppuilla.
Uusina puolina Boschin 0221604115, ja samalla heitin uudet FR5DP:t noiden kaveriksi.
Näitä TFSI-puolia ei vissiinkään tarvinnut veistellä, ei ainakaan minun mielestäni ota mihinkään kiinni, ja loksahtavat tulppiin kiinni?
Johtosarja tehty finjectorilta tulleita liittimiä hyväksi käyttäen 2,5 neliöisellä johdolla, Maadoitus yhdistyy yhdeksi 6 neliön johdoksi ja on kiinni venttiilikopan pultin alla. Ilman muuta toinenkin maadoitus menee sinne pinniin kiinni minne pitääkin.
Käynti epätasaista, alavääntö kateissa, eikä ylhäälläkään ole koko reservi käytössä.
Onko tuossa muita mahdollisuuksia kuin puolat tai joku niistä on viallinen? Näkeekö näissä vanhoissa (-92) vekottimissa tuota vikakoodeista missä kusee?
Comment
-
Täällä sama vika, mutta epäilen että mulla ei Maadoitus piisaa. Maadoitukset yhdistetty heti puolan liittimissä yhteen (1,5mm2 johdolla loikkari) ja toisesta lähtee sitten 1,5mm2 johdolla Maadoitus kannen päätyyn. Lisäksi ei lähde ilman apuvirtaa käyntiin jos akkujännite laskee lähelle 12v.
Comment
Comment