Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Minkäslaisilla paineilla/tehoilla ihmisillä toimii vielä näillä puolilla?
Itsellä nyt 1.8t puolat ja fr5dp tulpat ja ongelmat alkoivat kun mennään yli 1.5bar. siitä alaspäin toimii täysin (varmaan joku puola ei enään jaksa) .
Ennenkuin haen uusia puolia niin olisi kiva kuulla kokemuksia missä kohtaa ihmiset siirtyy pois näistä puolista, ettei tarvitse joka viikko puola kauppaan suunnata..
Osaako joku vahvistaa et tarviko Tepon settiin muuta kuin pari Volvon liitintä ja muutamat pinnit? Liittimet Volvo 978161 - 2kpl, pinnit 978299 - 6kpl ja pinnien tiivisteet 970773 - 6kpl. Löytyyköhän noilla numeroilla marmorilta?
Elikkä tossa setissähän taitaa olla yks täydellinen 1,8T johtosarja ja toinen puolitettu..? Voiko noita näissä johdoissa olevia "irto"pinnejä hyödyntää?
Editoitu väärä info pois.
Viimeksi muokannut Thuppu; 19.1.2011, 23:19.
Perustelu: Editoitu väärä info pois.
ABY:yn on tehty puolakonversio aikoinaan, mutta ahdoilla ja viimein tyhjäkäynnilläkin tiputtaa yhtä pois pelistä niin taidan uusia samalla kertaa koko satsin.
Onhan noita olemassa hyviä puolia muitakin kun hieman enemmän satsaa. 034motorsportin puolat itsellä ja pahaa sanaa noista on vaikea keksiä. On varaa kipinätehon puoleen paljon suuremmillekin tehoille. Niitä löytyy jo usealta jälleenmyyjältä kotimaastakin. Toki johtosarjan teko oma hommansa muttei paha rasti sekään.
Eikö nuo 034-puolat maksa vallan vitusti? Samalla rahalla saa sen repullisen 1.8T-puolia, joissa kipinä ei ilmeisesti ole ihan onneton niissäkään. Itse tätä asiaa myös pähkäilin tässä taannoin ja tulin siihen tulokseen, että mennään jakajasytkällä vielä toistaiseksi.. =)
Hmm..olen ihmetellyt näitä puheita noista "kipinätehoista". Jos kone on kunnossa (seokset/paineet jne) niin ei kai ole mitään järkeä räiskiä tuolla tulpalla/puolalla ympäriinsä, sillä vähempikin riittää =)
Mutta onhan nuo 1.8T tulpat edulliset verrattuna orkkiksiin. Kukin tyylillään...
Juuh, jos puolia alkaa vaihtamaan (rikkoutumisen yms. takia) niin mikäpä siinä jos samalla laittaa hiukan tukevampaa tavaraa ja jos vielä saa halvemmalla kuin alkuperäiset. Joskus vaan tuntuu siltä, että jotkut vaihtavat täysin toimivaan kokoonpanoon ihan vain varuiksi (tai hurjimpien juttujen mukaan roiman tehonlisäyksen takia!!) puolia/tulppia (kohtuu vakiokoneiseen. HIPO jutut onkin sitten hiukan eri juttuja) Meni OT..sorry =)
Comment