Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t puolat Audi AAN 20vt:oon

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Noi oli Tepon lähettämät puolat mitkä mulla on
    Ei tainnut olla audin pahvipaketissa, ottaisin pari varaosa puolaan varmuuden vuoksi autoon mukaan. ;)

Mulla noi ei kestänyt montaa kuukautta, voihan olla että laatu parantunut tai mulla kävi vaan paska tuuri. :)

Comment

• Löysin nuo puolapaketit ja Huco niissä lukee, oliko sulla samat?

Comment

Niitäpä ne tais olla. Mutta en nyt kuitenkaan lähde suoraan tuomitsemaan, mulla oli alkuun niitten kanssa myös toi kansipäällä.

Silti yksi varalle konttiin. ;)

Comment

• Joo pitää varmaan hommata varalle. Ite meinasin ajaa ilman kantta toistaiseksi.

Comment

• Minkäslaisilla paineilla/tehoilla ihmisillä toimii vielä näillä puolilla?

Itsellä nyt 1.8t puolat ja fr5dp tulpat ja ongelmat alkoivat kun mennään yli 1.5bar. siitä alaspäin toimii täysin (varmaan joku puola ei enään jaksa) .

Ennenkuin haen uusia puolia niin olisi kiva kuulla kokemuksia missä kohtaa ihmiset siirtyy pois näistä puolista, ettei tarvitse joka viikko puola kauppaan suunnata..

Comment

• Oma urssi on ihan orkkiskuosissa tehojen osalta. Nyt pari tonnia takana konversiolla ja toistaiseksi ei ongelmia, ilman puolankantta.

Comment

Yli 100hv per sylinteri.

Comment

• Jarkko:

Eikä tarvitse joka päivää vaihdella uusia?
                  Millä paineilla mennään?

Comment

2bar on aika maksimi 1.8t puolille 5-syl 20vt moottorissa.

034motorsportin puolilla kipinä riittää todella pitkälle.

Comment

• OK. Kiitoksia Kessu. Vielä voisi siis yrittää näillä :)

Comment

• Sellainen vielä tuli mieleen että missäs kohtaa kannattaa siirtyä kylmempiin tulppiin.?

Nyt siis 1.7bar ja nelisen sataa heppaa.

Comment

Vitostulpilla mennään hyvän matkaa yli 600

Comment

Mulla ei ainakaan ollu ongelmia, ku oli 2.3 bar entisellä turbolla. Puolat on Tepolta ostetut Hucot.

Comment

• 1.8bar ja 101hp/puola tuli omassa raja vastaan.

Comment

• Kiitoksia kaikille vastanneille.

Omakohtasia kokemuksia tuli hyvin ja sain hyvän haarukan puolien riittämisestä.

(kokeillaan vielä jatkaa näillä hetken matkaa :) )

Comment

Osaako joku vahvistaa et tarviko Tepon settiin muuta kuin pari Volvon liitintä ja muutamat pinnit? Liittimet Volvo 978161 - 2kpl, pinnit 978299 - 6kpl ja pinnien tiivisteet 970773 - 6kpl. Löytyyköhän noilla numeroilla marmorilta?

Elikkä tossa setissähän taitaa olla yks täydellinen 1,8T johtosarja ja toinen puolitettu..? Voiko noita näissä johdoissa olevia "irto"pinnejä hyödyntää?

Editoitu väärä info pois.
                                  Viimeksi muokannut Thuppu; 19.1.2011, 23:19. Perustelu: Editoitu väärä info pois.

Comment

• Tommosilla mä kasasin:
                                    Bosch liittimet 2x nelinapainen 1 928 402 373 ja 1x kolminapainen 1 928 402 452 + noihin pinnit ja tiivisteet.
                                    Suojakumit nelinapaiselle: 1 280 703 023 ja kolminapaiselle: 1 280 703 022

MKS Autobusiness toimitti hilppeet.
                                    Viimeksi muokannut eske; 19.1.2011, 18:44.

Comment

Ok, kiitti eskelle. Taitaa olla selvin kun tilaan tommosen samanlaisen setin. Meni jo niin pää pyörälle noista Volvon ja Jetan liittimistä. :D

Ilmeiesti noihin molempiin liittimiin menee samanlaiset JPT uros pinnit ja tiivisteet?

Comment

Ilmeiesti noihin molempiin liittimiin menee samanlaiset JPT uros pinnit ja tiivisteet?
                                        Ei mennyt ainakaan mulla:
                                        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=129

:)

Tiivisteet tais käydä kumpiinkin, mulla oli tossa viestissä joskus kuva noista pinneistä mut ei oo enään.

Comment

• Noihin minun ilmoittamiiin liittimiin kävi ainakin samat pinnit ja tiivisteet.

Comment

Voihan se olla et toi Volvon liitin eroaa hivenen tosta Boschilaisesta..?

Comment

• Mitkä puolat?

Mikäs on viimeisin villitys puolasaralla? Onko tfsi:n puolista kokemusta kellään? Mikähän mahtaa olla linkin puolien varaosanumero?
                                              http://cgi.ebay.de/Zundspule-Einzelz...item2a0e17696d

ABY:yn on tehty puolakonversio aikoinaan, mutta ahdoilla ja viimein tyhjäkäynnilläkin tiputtaa yhtä pois pelistä niin taidan uusia samalla kertaa koko satsin.

Comment

• Onhan noita olemassa hyviä puolia muitakin kun hieman enemmän satsaa. 034motorsportin puolat itsellä ja pahaa sanaa noista on vaikea keksiä. On varaa kipinätehon puoleen paljon suuremmillekin tehoille. Niitä löytyy jo usealta jälleenmyyjältä kotimaastakin. Toki johtosarjan teko oma hommansa muttei paha rasti sekään.

Comment

Eikö nuo 034-puolat maksa vallan vitusti? Samalla rahalla saa sen repullisen 1.8T-puolia, joissa kipinä ei ilmeisesti ole ihan onneton niissäkään. Itse tätä asiaa myös pähkäilin tässä taannoin ja tulin siihen tulokseen, että mennään jakajasytkällä vielä toistaiseksi.. =)

Comment

N. Tuplat siitä mitä 1.8t?

http://www.hevosvoima.com/shop/index...oducts_id=1148

Eli takaisinmaksuaika on n. vuosi. :)

Comment

Hmm..olen ihmetellyt näitä puheita noista "kipinätehoista". Jos kone on kunnossa (seokset/paineet jne) niin ei kai ole mitään järkeä räiskiä tuolla tulpalla/puolalla ympäriinsä, sillä vähempikin riittää =)

Mutta onhan nuo 1.8T tulpat edulliset verrattuna orkkiksiin. Kukin tyylillään...

Comment

Valmistajan sivuilla kitille mainittiin hinnaksi yli 600 taalaa. Siihen rahti, tullit, verot.. Tonni?
                                                        Tuo on jo järjellinen hinta..

Comment

Jari74: minusta taas kipinäteho on sellainen asia mitä on turha lähteä optimoimaan, laittaa sen verran että varmasti riittää. Budjetin rajoissa toki.

Comment

Kellään osanumeroa 2.5TFSI:n puoliin?

Comment

Juuh, jos puolia alkaa vaihtamaan (rikkoutumisen yms. takia) niin mikäpä siinä jos samalla laittaa hiukan tukevampaa tavaraa ja jos vielä saa halvemmalla kuin alkuperäiset. Joskus vaan tuntuu siltä, että jotkut vaihtavat täysin toimivaan kokoonpanoon ihan vain varuiksi (tai hurjimpien juttujen mukaan roiman tehonlisäyksen takia!!) puolia/tulppia (kohtuu vakiokoneiseen. HIPO jutut onkin sitten hiukan eri juttuja) Meni OT..sorry =)

Comment

Working...
                                                              X