Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi ur Quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    olen katsonut audicetrumissa videoita ja näyttäisi, että niissä on vähän enemmän potkua ja ihmettelin että miten se nelivetojärjestelmä kestää moista rääkkäystä/vedätyksiä ja kaupan päälle sladissa ajelua

    Comment


    • #62
      Hyvin.

      Comment


      • #63
        lainaan itseltä

        (olen katsonut audicetrumissa videoita ja näyttäisi, että niissä on vähän enemmän potkua ja ihmettelin että miten se nelivetojärjestelmä kestää moista rääkkäystä/vedätyksiä ja kaupan päälle sladissa ajelua)


        eli ne estää huvin näköjään, ei tarvitse murehtia hirveesti, kyllä se audi yllättää ketävyydellä! :}
        ps:sori jos joutuu lukemaan uudelleen

        Comment


        • #64
          eli ne estää huvin näköjään, ei tarvitse murehtia hirveesti, kyllä se audi yllättää ketävyydellä! :}
          Kätevyydestä en tiedä mutta nimenomaan huvia eivät ole estämässä. :-D

          Comment


          • #65
            niin, mutta tässä olisi muutama kysymys Audi Urrista (tää voi mennä ihan älyttömäksi)
            Miten nämä osa alueet kestävät:?

            Moottorin osat?
            - Sisuskalut?
            - Onko vaihtoehtoista ruiskutus järjestelmää kuin kelju-k?

            Voimansiirto
            - Vahdelaatikko/kytkin?
            - Nelivetojärjestelmä/lukot/tasaus pyörästöt?

            Mitä muita teidän mielestä on hyvä huomioida näissä osiosssa esim. "onko mitään tehdas vikoja tässä autossa" voiko joku valaista minua näissä asiossa.
            ps:vähän liian pitkä:)

            Comment


            • #66
              Voimansiirto ja moottorin "hardware" taitaa olla kaikista kestävintä Urkissa. K-Jetronic on lienee vanhemmiten ongelmallinen. RR-koneisessa oli se fiksumpi Motronic. Viisaammat kertokoon lisää. Huomautan vielä että Ur-Quattroa ei ole täyssinkitty, vaikka myöhemmissä autoissa onkin jo hieman galvanoituja rakenteita. Koriltaan on siis kuin mikä tahansa 80-lukulainen auto.

              Tässä on hyvä osoite tutustua ennen kuin solmii ne kaupat; http://www.isham-research.co.uk/quattro/ Sieltä vaikkapa "Buying an Audi Quattro"...

              Comment


              • #67
                sorry että kirjoitan taas perä kanaa näitä kysymyksiä tähän topic:in, että dalhback golf:issa on se joku 400-500 hv ja jossain kerrottiin että siitä on otettu joku 900hv ja siinähän on audi tekniikka, et se sitten näköjään kestää kaikki ne rasitukset ja esim. mulla on videon missä se pyörii rinkiä ja silloin siinä oli se 500 hv, että lukeeko jossain mitä se audi tekniikka kestää ja jne. ps löysin sivun jossa on myynnissä englannissa audi ur quattroja, mutta hintaa on vähän liikaa

                Comment


                • #68
                  Eipä siitä nyt tehdäsvikaa oikein löydy, jossei halkeavaa pakosarjaa sellaiseksi laske. Myöhemmissä sekin tavallaan parani.

                  Absoluuttista tehonkestoa tuskin saat mistään tietää. Paikat saa hajoitettua ihan tavallisella moottorilla kun tekee hölmöjä ja voimansiirto suullisen perimätiedon mukaan ei juuri antaudu miltään osin tuolla 500 hepoisella, jollei vakiokytkintä sellaiseksi osaksi laske. Mutta siihen mennessä kytkinakselin etupuolella on tehty jo jotain muutakin kuin työnnetty 3-tieventtiiliä konepellin alle.

                  On vähän kuin haluaisit vastausta että kauanko juuri asennettu lämmityslaitteen moottori kestää toimintakuntoisena jos aiot sen kohta vaihtaa. Siihen ei ole mitään eksaktia vastausta. :-D

                  Voimansiirto kestää kuitenkin melko paljon.

                  Comment


                  • #69
                    Keljun tilalle voi laittaa vaikka:
                    -Megasquirt
                    -Hestec
                    -Haltec

                    Kuuklesta ja foorumin hausta näistäkin löytyy tietoa.

                    Eipä taida Dahlbäckin vehkeestä löytyä paljoakaan hyllytavaraa, paitsi lohko.

                    Comment


                    • #70
                      Miika, suosittelen että samojen kysymysten loputtoman toistelun sijaan pyrkisit aktiivisemmin itse tietomäärääsi ko. laitteesta kasvattamaan ja palaat aiheeseen siinä vaiheessa kun pystyt hieman rajatumpia kysymyksiä esittämään. Netti kuitenkin on tietoa vääräällään, selaa nyt aluksi tämänkin foorumin vanhempia viestejä niin ne selvittävät jo paljon.

                      Comment


                      • #71
                        Eipä taida Dahlbäckin vehkeestä löytyä paljoakaan hyllytavaraa, paitsi lohko.
                        Taitaa sekin lohko olla erikoishyllytavaraa... :)

                        Comment


                        • #72
                          Jossain haastattelussa taisi itse Dahlbäck mainita, ettei moottorista ole jäljellä alkuperäistä kuin lohko. Kaipa noita koneitakin on rakennettu eräskin kipale em.autoon...

                          Mitä näistä saivartelemaan.

                          Newport:
                          Norjasta noita org:urkkeja? saa n:10 000-20 000?+

                          Comment


                          • #73
                            http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=16335

                            Comment


                            • #74
                              kiitoksia kaikista vastauksista, palaan asiaan sitten kun se on tärkeämpää:)

                              Comment


                                #75
                                urkkeja

                                No moro moro.eli iteltä löytyy 2kpl urkkeja ja molemmat saattaisi olla myynnissä tai ainakin toinen.
                                Eli tämä varmasti myynnissä oleva on 89 vuotinen beige jossa kyllä luultavasti kansipahvi palanut mutta tarkoitus oli aloittaa remontti ja vaihtaa siihen 120 000km ajettu alakerta vaikka omalla ei ole kyllä ajettu kun 200 000km mutta se myydään tarjousten perusteella ja vaikka tuossa kunnossa.

                                Sitten olisi tuo kesä autona pidetty helmi
                                Eli 84 vuotinen sinertävä ur 91 vuotisen s4 2,2l 20v turbo koneella ja lastulla eli tehot on jos en väärin muista niin 280-290hv.Tekniikalla ajettu n,130 000 ja korilla n,280 000 ja on kyllä siistissä kunnossa. Mutta asiaa voi kysellä jos siltä tuntuu ja tarjouksia voin ottaa vastaan mutta en erikseen ainakaan jälkinmäistä kauppaa mutta niin kun sanoin saattaisi olla myynnissä

                                Puh:045-6314669

                                Comment

                                Working...
                                X