Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B5 moottorin irrotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Laitettiin auto käyntii ja täytettiin paisari auton lämmöt oli jonkun aikaa 90 asteessa ja nous siitä vähän lisää kunnes alkoi nesteet valumaan koneeseen noin 1min päästä alkoi puskemaa syyläriltä kuskin puolen etu flektin kiinnitys reijästä kun tarkemmin katoin niin siellä on reikä mihin näyttäis olevan kierteet pitääkö olla pidempi pultti, että tukkii tuon reijän? Tarviiko tätä ilmata?

    Comment


    • #32
      Eli onko syylärissä reikä vai, en aivan saanut tuosta selvää?
      Ilmausruuvi löytyy ohjaustehostimen takanta putkesta, olisikohan ollut 6mm kuusiokolo.

      Comment


      • #33
        Syylärin oikealla puolella etupaneelissa keulilla olevan flektin kiinnitys kohdan takana on reikä jossa on kierteet kuuluuko sen olla tukkeessa?

        Comment


        • #34
          Tuosta en tiedätkään mitään, eipä ole sattunut silmiin. Tuleeko sieltä nestettä?

          Comment


          • #35
            Tulee sitä mukaa kun paisariin laittaa nestettä, heti kun nousee nesteet tuon reijä, yläpuolelle

            Kuuluukohan siinä olla joku pultti vai mitä

            Mitenkä Tää ilmataa
            Viimeksi muokannut Sleepy2; 14.7.2014, 09:27. Perustelu: Muokkaa edellistä viestiäsi, jos joku ei ole vastannut välissä.

            Comment


            • #36
              Kaasuläpän oikealla puolella moottorin päällä on ilmausruuvi. Kuusiokolo koko m5.

              Comment


              • #37
                Nyt kyllä hyppäs sydän kurkkuu auto kävi tyhjäkäyntiä 15-20min pihalla ennenku lähin varovasti ajaa hyvältä tuntu ei sivuääniä koneesta kunnes nostin kierrokset 3000rpm kuulo poks ja auto sammu!! Lähtee käyntii mutta ei pysy käynnissä kun lähtee ajamaan.. Konepelti auki ja huomasin että apparin puoleinen musta putki irronnut yläpäästä eli tuo putki joka on bybassin vieressä minkä takia pulphti ulos?

                Comment


                • #38
                  Ahtoputki siis irrtonnut ja seokset siis sekaisin. Kai sen klemmari ollut vaan löysä.

                  Comment


                  • #39
                    Joo täytyy yrittää laittaa takas pitää vaa kävellä hakee työkalut. Eli ei siis mistään vakavemmasta kyse? Minkälaiset paineet noissa virtaa?

                    Comment


                    • #40
                      No ihan ahtopaineet :) eli vakiossa 0.5 bar luokassa ja virissä sitten mitä vaan.

                      Jos putki irti niin laskettu ilmamassa on aivan väärin ja auto ei toimi. Maffin piuha irrottamalla voi ajaa normaalisti, jos tien päällä sattuu irtoamaan. Silloin menee kartoilla eikä lasketuilla arvoilla.

                      Comment


                      • #41
                        Okei hyvä tietää.. Sain putken paikoilleen ja homma rullaa taas.

                        Aika muhkeet pörinät lähtee tuolla 3" putkistolla.


                        pitääkö uudet turbot "sisään ajaa" ennenkuin niillä lähtee vedättää?

                        Comment


                        • #42
                          Aja lämpimäksi vaan ja sitten normia ajoa, ei siinä muuta.

                          Comment


                          • #43
                            Temppuilisko lämpö/neste anturi, kun välillä esim noin 30min ajon jälkeen ajotietokoneen näytölle ilmestyy mittarinkuva jonka alareunassa menee aaltoja onko tämä liian vähäisen jäähdytin nesteen merkki? paisari ylämerkin kohdalla nestettä ja tää merkki sattaa pamahtaa myös kylmänä käynnistäessä, mutta välillä voi myöskin olla pitkään tulematta.


                            Toinen ongelma on tuo ajotietokone saattaa mennä pimeeksi ja olla syttymättä pariin päivään ja sit kesken ajon saattaapi lähteä päälle? alkuun teki pitkään että vilkutteli ok merkkiä tiuhaan tahtiin, mutta nyt sitte sammuilee?

                            Comment


                            • #44
                              Kysytäänpä nyt vielä kertauksen vuoksi, että riittääkö pelkkä vetareiden irroitus laatikosta, jotta paketti mahtuu livahtamaan pihalle? Vai pitääkö napapultteja availla ja/tai apurunkoa laskea? Kannattaako tai mahtuuko lämppärin kennon letkut irroittamaan koneen takaa vai tulipellistä?

                              Comment


                              • #45
                                Kyllä jotkut jättävät vetarit paikoilleen ja irroittavat ne vain sisäpäästä, mutta silloin ne on kyllä hitosti tiellä. Itse otan kokonaan pois.

                                Lämppärin letkut irti koneen takaa, ei niitä kannata muualta irroittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X