Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vetoalue ym avautumista kun töissä tylsää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vetoalue ym avautumista kun töissä tylsää

    Tyhjäkäynniltä alkaen alkaa vetää mukavasti, 2000 rpm tuntumassa hienoista puutumista ja tasakaasulla 2000 ja vähän yli meno hieman epävarmaa. 3 tonnin jälkeen nyppää kunnolla ja veto tosi makiaa tappiin asti.

    Jotain pientä kipua on, vai onko ominaisuus. Penkitys varmaan kertoisi mikä vaivaa sekä saisi säädettyä parametrit kohdalleen. Tehoa on tarpeeksi suomen oloihin, mutta käynnin huojunta häiritsee.

    Autossa vakio putkisto ja putsari.
    Putkistohan on mallia tupla. Riittääkö jos laittais tilalle katista taakse 3 tuuman rosteri hormista yhdellä putkella ja avaralla vaimentimella vai pitäiskö olla tuplana niinkuin nytkin.
    BN pipesin piiput olis makiat, mutta hinta hieman suolainen. Laatu tietenkin maksaa, mutta vaihto vain mielenvirkistykseksi ja äänimaailman parantamiseksi niin ei viittis ihan touhu tonnia laittaa kiinni. No onhan tälläinen hiljainen auto pitkän päälle mukava.

  • #2
    Kas kummaa... liekö sitten ihan tyypillinen ominaisuus. 2.4 V6 käyttäytyy ihan samalla tavalla. Kierroslukuja en ole ihan tarkalleen painanu muistiin mutta aluksi tosiaan tuntuu, että pintavääntö on hyvä. Sitten tuntuu hiipumista (se ei kuitenkaan taida olla hiipumista, vaan tunne koska reservistä ei tule hetkeen lisää), kun taas vääntöhuippu (3200rpm) lähestyy, niin sitten mennään (mitä toi kone nyt menee).
    Lisäksi tuo tasakaasuajelu 2000rpm tuntumassa on ihan saman tuntuista kuin sinulla.

    Comment


      #3
      Tyhjäkäynniltä alkaen alkaa vetää mukavasti, 2000 rpm tuntumassa hienoista puutumista ja tasakaasulla 2000 ja vähän yli meno hieman epävarmaa. 3 tonnin jälkeen nyppää kunnolla ja veto tosi makiaa tappiin asti.
      Ihan sama meno kuin tossa viispyttysessäkin sillä erolla, että se ei nyppää missään vaiheessa. Nimim. jotain-projektit-osastoon-liittyvää-olis-suunnitelmissa.

      Comment


      • #4
        Minä en tiedä oikeastaan mitään noista v-koneista. Voorumilta olen kuitenkin lukenut, että joissain malleissa on muuttuvapituuksinen imusarja. Em "vikakuvaus" sopisi hetkeen, jolloin imuputkien muutos tehdään. Eli kone hetken miettii ja sitten menee. En kyllä tiedä, onko mainituissa koneissa edes tuota ominaisuutta.

        Comment


        • #5
          Sellainen käsitys mulla on, että meikäläisen konheessa olis muuttuvapituuksinen imutsatsi. Taisinpa siitä jostain lehdestä lukea. Ehkä se on sitten syynä moiseen efektiin.

          Comment

          Working...
          X