Moi,
Nyt tarvittais hieman foorumilaisten apuja. Mikähän mahtaa tuollasta vm-98 etuveto tt:tä vaivaa kun ei kylmänä tahdo käynnistyä. Joutuu starttaamaan useampaan kertaan ja käyttämään virtoja ennenkuin herää ja sitten kun herää käy tyhjäkäyntiä hyvin mutta kun annat kaasua meinaa tukehtua ! Lipsuttamalla kaasua saa kierroksia ylös mutta tuntuu aluksi että ei käy kaikilla...? Jos käyttää lämpöseksi niin ei mitään ongelmia toimii hienosti ! Välillä luistoneston valo palaa taulussa...
Vikakoodit luettu.. Ei tuolla meidän laitteella ainakaan antanut mitään vikaa...
Imuilman lämpötila anturi vaihdettu.. Ei vaikutusta..akku vaihdettu uuteen ei vaikutusta..tulpat tarkistettu, näytti ihan hyviltä.. Kampiakselin asentotunnistin seuraavaksi? Vaan millä sen anturin sais helpoiten sieltä irti? Yritin jo kertaalleen mutta pyörii vaan anturi tyhjää, on kyllä kovaa anturi kiinni, kärsiikö esim. lukkopihdeillä yrittää nykiä irti ?
Vaikka akun vaihdoin uuteen tuntuu että pyörittää silti kankeesti? Yksi mikä tuli myös mieleen , olen ihmetellyt tässä parin kuukauden aikana mitä auto on meillä ollut että miksi moottorin lämmöt on alhaisen oloiset lämpöisenäkin mittarin mukaan vaan siellä 70-75 pyörii lämmöt..? Oisko sittenkin tuossa vedenlämpötila anturissa vika?
Nyt tarvittais hieman foorumilaisten apuja. Mikähän mahtaa tuollasta vm-98 etuveto tt:tä vaivaa kun ei kylmänä tahdo käynnistyä. Joutuu starttaamaan useampaan kertaan ja käyttämään virtoja ennenkuin herää ja sitten kun herää käy tyhjäkäyntiä hyvin mutta kun annat kaasua meinaa tukehtua ! Lipsuttamalla kaasua saa kierroksia ylös mutta tuntuu aluksi että ei käy kaikilla...? Jos käyttää lämpöseksi niin ei mitään ongelmia toimii hienosti ! Välillä luistoneston valo palaa taulussa...
Vikakoodit luettu.. Ei tuolla meidän laitteella ainakaan antanut mitään vikaa...
Imuilman lämpötila anturi vaihdettu.. Ei vaikutusta..akku vaihdettu uuteen ei vaikutusta..tulpat tarkistettu, näytti ihan hyviltä.. Kampiakselin asentotunnistin seuraavaksi? Vaan millä sen anturin sais helpoiten sieltä irti? Yritin jo kertaalleen mutta pyörii vaan anturi tyhjää, on kyllä kovaa anturi kiinni, kärsiikö esim. lukkopihdeillä yrittää nykiä irti ?
Vaikka akun vaihdoin uuteen tuntuu että pyörittää silti kankeesti? Yksi mikä tuli myös mieleen , olen ihmetellyt tässä parin kuukauden aikana mitä auto on meillä ollut että miksi moottorin lämmöt on alhaisen oloiset lämpöisenäkin mittarin mukaan vaan siellä 70-75 pyörii lämmöt..? Oisko sittenkin tuossa vedenlämpötila anturissa vika?
Comment