Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motonetin ilmansuodatin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Motonetin ilmansuodatin

Tulipa muun tavaran mukana tilattua ilmansuodatin kasiin. Muuten hyvä, mutta ei ole edes sinnepäinkään mitä pitäisi. "Emme vastaa osien sopivuudesta tuontiautoihin." lukee sivuilla, mutta ei kai Suomessa valmistetuissa ;) kuitenkaan ole erilainen suodatin? Mistähän saisi oikeata mallia, kun ei montaa väärää viitsisi tilata, ja paikalliset harakiriliikkeet ei mallia tunne?

25e alkuperäisosana, että en tuohon hintaan välttämättä ympäri Suomea etsisi.

Edit: Audi S6:ssa ja S4:ssä ainakin on sama suodatin, jos on V8-moottori.

Comment

Paketissa luki S6, S4 ja V8. Ei siis A8. Ja suodatin on erimallinen kuin A8 suodatin. Täytyy kai joskus käväistä merkkiliikkeessä, kun on sinnepäin asiaa jos sieltä kerran noin halvalla saa. Tuohan on halvempi kuin motonetin hinta!

Comment

Sori, miun virhe. Jotenkin aivot raksutti päin persettä ja ajattelin että siulla on V8. :)

Mutta A8 4.2:n orkkissuodatin 077 129 620 D on 28e.

Comment

Eli siis A8 suodatin kuitenkin on eri kuin S6, S4 ja V8 myös "Suomiautoissa" :). Laitanpa postia tuonne Motonettiin, jos vaikka korjaisivat tuon oikein...

Comment

Joo no vanhemmissa V8:ssa suodatin on koneen päällä, A8:ssa siellä apukuskin puolella omassa kotelossa.
            Mulla on muistaakseni Framin filtteri, 20 euroa maksoi, mutta jos orggis on 28 niin eipä tartte miettiä mistä hakee seuraavaksi.

Comment

Mulla oli samantapainen tilanne kun ostin 100:seen raitisilmasuodattimen Motonetistä.Uusi oli tuplaten pitempi sekin olis vielä mennyt mutta kiinnitys ei ollut sinne päinkään.

Comment

Taas opimme: Osta tarvikkeet merkkiliikkeestä:)

OT: Kävin tänään "hoviasentajaani" tervehtimässä. Tuli hänelle asiakas, jolla Ww. Siinä vain oli "erikoinen" kone ( suomiauto 1.6 ), jota harvemmin löytyy. Työnä jakohihnan vaihto ( 2kpl) ja muut kilkkeet. Vesipumppu olisi maksanut tarvikeliikkeessä yli 50 ? ja merkkiliikkeessä hieman yli 40? ja vanha sinne vaihto-osana.
                Toisaalta merkkiliikkeen hyllyssä ei sitä ollut = tilaukseen.

Comment

Monet mollaa Motonetin tuotteita, mutta väittäisin, että esim. raitisilma suodatin on sama kuin alkuperäinen hinta 23?

Comment

Jotenkin oon samoilla linjoilla, kun toi Jorman kommentti ja lähinnä toi alkuheitto. Kävin tossa eilen hakemassa taas Audin päiväkohtaisen varaosan Laakkoselta, koska olen yleensä aivan liian l a i s k a kikkaillakseni ja soitellakseni ympäri maata, mistä sais rojut pari euroa halvemmalla. Maksoin liikaa, myönnän. Ilmamäärämittarin ja ahtimen välinen "kurkkutorvi" 160,-
                    Itseasiassa oon hakenut vetokoukkua ja jarrupaloja lukuunottamatta kaikki muut merkkiliikkeestä.

Mitä tästä opimme, emme mitään:)

Comment

Onhan mutanetissä jotain käypääkin tavaraa, ainaki kansanmalleihin. Mutta jos tulee postimyynnillä väärää tavaraa niin kovin moni ei jaksa jotain parin kympi osia alkaa palautella... Hyvää katetta firmalle...
                      Pakko taas mainita, kun tuohon omaan "esi-ässään" hain 5 osaa kolmesta eri paikasta, ja yritin jokapaikassa kiinnittää myyjän huomion siihen että vertaillaan osanumeroita alkupään C4 ässiin sekä V8 audiin että tulis oikein, niin tasan kaksi osaa oli oikein: ilmasuodatin(sama vissiin kaikissa 100/200 malleissa) ja samcon letkusetti (joka on omalla osanumerolla 200 20V malleihin ja jonka itte tarkistin samcon sivuilta).
                      Pitkällisen etsinnän jälkeen varaosamyyjä löysi mm. oikeat jarrupalat ufoihin, ja sitten oli ihan pähkinöinä että näähän on samat ku kasissa ja 92 C4 S4:ssa!

Mitä tästä opimme: jos luulet tietäväsi mitä haluat ja kerrot sen myyjälle, sinua pidetään v**tumaisena asiakkaana ja myydään tasan sitä skeidaa mitä kirja sattuu näyttämään. Kun totuus paljastuu, oletetaan sinulla olleen mieletön tuuri ja myyjä kokee onnistumisen iloa omasta hyvyydestään.

Sen verran vähävikainen ja tuore hankita tuo profiilin audi, että vielä en ole merkkiliikettä kokeillut osien ostomielessä, mutta siellä saattais jopa tulla kerralla oikein, vaikka vähä enempi maksaiskin...
                      Ai niin, sain mä kerran aikaisemmin kerralla oikeanlaisen tukivarren yleistarvikekaupasta, kun joku täällä osas kertoa että mitä pitää vaatia ja myyjä jopa kuunteli ja myi sen mitä halusin, eikä sitä mitä kirja näytti :)

Comment

ite olen ostanut motonetistä muutaman osasen lötköön. puolet olleet oikeita ja puolet vääriä. eniten pisti ketuttamaan kun laturi sano itsensä irti. motonetissä oli kaikkein halvin. menin vanhan laturin ja rekisteriotteen kanssa tiskille. selvitin mitä halusin. ei ollut tre:n toimipisteessä laturia, jote myyjä sanoi, että kolmen päivän päästä on. auto oli 3 päivää vammasena. taas motonettiin vanhan laturin kanssa, väärä laturi taas. odotellaan muutamapäivä ja viikonloppu. sitten tuli oikea osa.

se minkä takia en perunut tilausta, laakkosella maksaisi n~400e, motonetissä 134e vaihtolaitteen kanssa. tolla hintaerolla kyllä jo odotteleekin.

vastaisuudessa olen hakenut varaosia härmälän autovaraosasta, paikka on pieni kun koirankoppi, mutta asiakaspalvelu on loistavaa vaikka hinnat hieman motonettiä ylempänä.

Comment

Working...
                        X