Tere mistähän kannattais alkaa ongelmaa etsimään, kun silloin tällöin painaa kaasun pohjaa meno loppuu siihen asti ku nostaa kaasun ja lyö uudestaa kaasua ongelma häviää. vikavaloa ei tule, mutta testerillä kaveri sano, että ahdot menee hetkellisesti yli siitä johtuu, mutta ite nyt vähän epäilen kyllä et onx noin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi s4 ahtopaineet?
Collapse
X
-
Voi askarrella myös itse jos aikaa ja intoa löytyy. Tuossa vinkkiä http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...t=Painetest%2A
Comment
-
kille666, sen voi tehdä itse aika helposti, esimerkiksi Bilteman viemäriputkenpäädystä joka sopii suoraan imuputken alkuun, mukana jopa klemmari. Siihen sitten 14mm reikä ja tilalle renkaan venttiili. Sen voi kiristää ulkopuolelta vaikka 12mm mutterilla joka kierteytyy venttiilin kumiseen varteen sopivasti.
Sitten vain huohotinreikä imuputkesta umpeen, kompressoriin matalat paineet ja rengaspainemittarilla ilmaa sisään.
Itse käytän tuota kolmen euron vehjettä aika ajoin.
Mutta myös EGT:t voi olla syypäitä kiihdytyksen katkoksiin. Mulla alkuperäinen 12-vuotta vanha (piirilevy) alkoi sekoilla ja sen myötä myös muut arvot. Itse anturia en vaihtanut. Kiihdytysten pätkiminen katosi.
Comment
-
kiitos vinkistä!
missä kyseiset EGT:T sijaitsee? Paljonko maksaa? pystyykö jollain tapaa näkemään onko vika näissä jos sen käteen ottaa vai onko vaan ostettava uudet?
Eilen ajelin autolla iltapäivään asti auto kiihtyi ja ei ollut ongelmia, mutta taas illan suussa alkoi tekemään ajoittaen tuota, että vedot häviää vähäksi aikaa. Luulisin, että turbot ei ole vielä lopussa jos kuitenkin lähtee ja kulkee, mutta välillä tekee tuota vikaa.
vikakoodi antaa "ahtopaine ylittyy katkonainen"
Comment
-
http://www.valitalo.org/images/engin...e_adapter3.jpg
Mikä idea tuolla on, koska juuri huomasin edellisen omistajan virityksen on lyönyt tuohon tötterön alkuun teippiä näköjään murtunut. Voiko vika olla tässä?
Comment
-
-
Ylhäältä ja hukkiksen päässä on pätkä letkua se näkyy helpoiten alapuolelta. Molemmat letkut lähtee N75 venttiilistä, kannen sisä reunan kohdalla vaihtuu metalli putkiin. Kompura kotelolle menee loppu matkan putkena jossa päässä banjo liitin, hukkiksessa taas on pätkä letkua jatkona.
Comment
-
Paikallistin vuodon näyttäis olevan turbossa tuollain banjo liitin siinä on se pultti puoliksi irti, miten vatussa päässyt löystyy? Aika ahtaalta näyttää paikka et pääsis kiristää. Vinkkejä kaipailen tarvii varmaa kehittää joku erikois työkalu.Viimeksi muokannut kille666; 28.6.2014, 17:48.
Comment
-
Menipäs mukavasti noin 5 tuntia räpelsin tuota Banjo pulttia takas paikalleen, kunnes kuului naps ja pultti poikki.
Nyt pääsee koneen irroitus hommiin. Minkälainen homma on tuo koneen irroitus mitä kannattaa varata hommaan työkalut nesteet yms?
Comment
Comment