Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2,7 Bit -2000 nykii n.100rpm?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 2,7 Bit -2000 nykii n.100rpm?

    Mistäköhän kannataisi jatkaa tutkimista ?ei vika koodeja boschin kts540 testerillä.
    Uudet tulpat ,ilmanputsari + maf,Y-letku uusi.
    Muutettu alipainepuoli omaksi ja huohotin puoli säiliöön.
    pintakaasulla nykii mutta ei ilman vetoa,alueella 1000-2000rpm nykii 100rpm ...näkyy kiekkamittarissa ja tuntuu auton lievänä nykimisenä.
    Aikaisemmin ilmoitti lambda vikaa ,vaihettiin motonetin tarvikeosa ja vikakoodit hävisi ...sitten vaihettiin audin oma käytetty /ei vaikutusta.
    Autossa vain yhet lambdat,meni päästöistä läpi vaikka oli lambda risa katsastuksessa.
    Autosta ei kokemusta kun ostettu vaurioajoneuvoista eikä kyllä muutenkaan audista,ei tiedä koska vika on tullut. mm.jakopää tehty 1v sitten.testeri ilmoitti pakonokkien arvoja jotka oli ainakin samat.

  • #2
    Ahtovuototesti ja Fuel trimmien tarkastus measuring blokeista kanavalta 32.
    Puolat arvauslistalle.

    Comment


    • #3
      Ootko löytänyt ratkaisua ongelmaan? Itellä A4 1.8T Multitronic -02 ja juuri samanlainen vika. Jotkut väittää että olisi laatikko vika...
      Jos auto on muutamia tunteja seissyt käyttämättä niin yleensä menee muutama km ajoa ennenkö nykiminen alkaa(Juurikin tuolla 1000-2000rpm välillä ja n. 100rpm hyppy mittarissa)

      Comment


      • #4
        Ei ole löytynyt,sen verran on kokeiltu:uusittu ilmamassamittari,bensansuodatin,kokeiltu käytetyillä puolilla ja sytytysvahvistajilla,läppärunko pesty.
        Painetesti tehty,vuoti suuttimen juuresta.3kpl o-renkaita vaihettu..mutta ei vaikutusta.
        Mulla nykii heti kun lähtee ja saa isommat vaihteet sisään.
        Jotenkin ei uskoisi vaihteisto viaksi?mutta en tiedä miten juttelee keskenään.
        Ahtoi n.0,55 bar halpis mittarin mukaan onkohan normaali?
        Jos kiinnostaa olis tällänen potilas kaupan...alkaa riittämään Audi.
        Tai saisi jonkun kattomaan testerillä ton auton .

        Comment


        • #5
          Jotenkin muistan ainostaan negatiivisia kirjoituksia muista, kun orkkislambdoista. Eli kokeilisin ehkä uusilla alkuperäisillä osilla, vaikka päästöistä nyt meneekin läpi.

          Rikkinäiset EGT anturit myös kiusaavat mitä kummallisimmilla vaivoilla, mutta yleensä kyllä hieman isommilla kuormilla.

          Jakopää merkissä? Nokkien korjaukset samat, mutta oliko yli rajojen?

          0.55 bar on aika matala toteutuneeksi ahdoksi. On kyllä enemmän, kuin limb mode, mutta vähemmän, kuin vakio kunnossa oleva.

          Jos tuota alipainepuolta on muutettu, niin voisko siinä olla jotain häikkää? Näyttääkö halpismittari, paljonko vakuumia on tyhjäkäynnillä?

          Comment


          • #6
            Itsekkin taistelen samaisen vaivan kanssa tuon s4 b5 kanssa. Kohta läppärin kanssa tutkimaan jos vähän viisastuisi.

            Edit. Vika kohdistui map-anturin liittimeen, puhdistus ja taas rokkaa.
            Viimeksi muokannut Joksa_; 31.7.2014, 20:00.

            Comment

            Working...
            X