Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 3.2 bensapumppuko ääntelee?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 3.2 bensapumppuko ääntelee?

Viimeviikolla kun laitoin auton käyntiin rupesi takaosasta kuulumaan outoa hurinaa. Mielestäni kuuluu vasemmalta takaa. Tämä siis ennenkuin lähtee liikkeelle. Se alkaa jo kun avaa kuskin oven. Olisiko kyseessä bensapumppu? Onko se sijoitettuna tankkiin?
    Aiemmin tätä ei ole kuulunut. Mitään käyntioireita ei ole vaan auto toimii normaalisti. Ja mitään herjoja ei tule mittaristoon.
    Vai voisiko se olla ehkä haldexin pumppu?

Pumppu tankissa. Luultavasti takapenkkien alla. En nyt itse vielä huolestuisi, voi hurista mitä vain.

Comment

OK

Niin itsekin ajattelin mennä.

Comment

No nyt se sitten teki tenän. :(
        Ei lähde käyntiin ollenkaan. Hyvin pyörittää, mutta ei vaan lähde. Aiemmin aina bensapumppu hyrähti kun avasi oven mutta nyt ei tee sitä.
        Paikallinen korjaamo hakee hinurilla pihasta ja katsovat mikä on vikana.

Comment

Polttoaine pumpun pitää hetken ns. käydä kun avaa esim. oven, nostaa putkistoon paineen..

Comment

Näin on. Nyt ei enään tehnyt sitä.
            Tuomio tulee tänään. Auto lähti hinurin lavalla eilen illalla pihasta.

Comment

No Mites kävi? Menikö pumppu vai löytyikö jotain muuta?

Comment

Itellä kävi vastaavasti vanhalla 80:sellä audilla. Pihalla starttasin ja takapäästä kuului erikoinen ääni no lähdin kuitenkin liikenteeseen niin minun tuurillani tietenkin bensapumppu lahosin 20km päästä kotoa.

Comment

Pumppu entinen.
                  Lähtee käyntiin kun samalla kun starttaa niin kumauttaa tankin pohjaan kuminuijalla.
                  Nyt odotellaan osaa Audilta, ja ajellaan vain lähikeikkoja.

Comment

Noniin. Pumppu vaihdettu ja toimii hyvin. Kustannukseksi tuli 655e. Sisältää 4h työtä (vian etsitää ja vaihto) ja nouto hinausautolla omasta pihasta viimeviikolla, ja tietenkin alkuperäinen pumppu (280e).
                    Kun olin viemässä sitä pajalle tiistai-iltana niin sitten se lahosi kokonaan. Pysähtyi keskelle liikenneympyrää.
                    Se on muuten kumma että ihmiset vaan tööttää kun yksin työntää autoa pois tieltä, mutta apuja ei tule. Sitten kun oma puhti loppui tuli yksi motoristi ja lenkkeilijä avuksi että saatiin pois ympyrästä.
                    Saatiin hinattua hiljakseen se vika reilu kilsa pajan pihaan sitten kaverin avustuksella.

Comment

Hieno homma, että auto tuli kuntoon. Itse myös kohdanut edellisen audin kanssa tätä, kun olin tankkaamassa autoa ja akku oli mennyt rikki tankkauksen aika niin yksin sain työntaa auton sivuun ja takana olija vain ihmettelee eikä voinut tulla auttamaan.

Comment

Mielenkiinnosta vain kysyn että paljonkos oli pirssin mittarissa kun se pumppu lahosi?

Comment

Mulla oli n. 140000 mittarissa kun omasta A3:sta (3.2) meni pumppu.

Comment

Working...
                          X