Muissa 95e10 keskusteluissa ei oikein päästy tähän aiheeseen, joten tein uuden.
Onko muut havainnut samaa: Jos autolla on ajettu e10:illä niin lambda on hajonnut ~>20tkm käytön aloituksesta? Tuttava piirissä on nyt kuusi autoa (audeja) josta on lambda hajonnut, e10:illä ajelun yhteydessä, sattumaa vai?
Yhdestä tojotasta meni kannen istukat pilalle kun e10:illä kerettiin 15tkm rullata, vähän ennen kansiremppaa vaihettiin lambda, kilometrejä oli silloin mittarissa muistaakseni 87tkm, kumminkin -98 vuosmallin carina E. Jokaisessa pytyssä oli puristus paineet alhaiset.
En tosiaan väitä suoranaisesti jotta nämä viat liittyy e10:ppiin, eli sillä kyselen onko muut tehny samoja havaintoja. Itse en ole kuin kokeillut silloiseen fiestaan ja kulutus nousi 15% niin siihen loppu sen kokeilu.
Onko muut havainnut samaa: Jos autolla on ajettu e10:illä niin lambda on hajonnut ~>20tkm käytön aloituksesta? Tuttava piirissä on nyt kuusi autoa (audeja) josta on lambda hajonnut, e10:illä ajelun yhteydessä, sattumaa vai?
Yhdestä tojotasta meni kannen istukat pilalle kun e10:illä kerettiin 15tkm rullata, vähän ennen kansiremppaa vaihettiin lambda, kilometrejä oli silloin mittarissa muistaakseni 87tkm, kumminkin -98 vuosmallin carina E. Jokaisessa pytyssä oli puristus paineet alhaiset.
En tosiaan väitä suoranaisesti jotta nämä viat liittyy e10:ppiin, eli sillä kyselen onko muut tehny samoja havaintoja. Itse en ole kuin kokeillut silloiseen fiestaan ja kulutus nousi 15% niin siihen loppu sen kokeilu.
Comment