Miten 5-vaihteisessa (DJR) laatikossa tuon vakaajatangon (onko tuo oikea termi? lontooksi steady bar) kuuluisi oikeaoppisesti kiinnittyä? Kuvassa vaihteensiirtäjä paikoillaan ja luulin että tuo tanko kiinnittyisi tuohon vasemmalla vieressä olevaan kierteeseen (näytti olevan myös haynesin korjausoppaassa niin). Siinä ollessa vaihteensiirtäjä osui kuitenkin tuohon tankoon, eikä toiminut oikeastaan ollenkaan.
Vanhassa laatikossa tuon tangon kiinnitys oli paljon ylempänä ja väisti tuon siirtäjän tangon. Tuo vanha oli kyllä väärä laatikko tuohon autoon (A4 B5), joten kiinnityskohdan ero selittyy sillä.
Uskoisin että tuon vakaajatangon kuuluisi mennä tuolta yläkautta, mutta nyt joku tökkii. Olisiko jollain jotain vinkkiä tuohon?
Tuon vakaajatangon ollessa irti, kaikki vaihteet menee suht hyvin sisään, mutta ovat ikäänkuin hieman "takana", eli kakkosen ja nelosen ollessa sisässä, on keppi aivan vaihdekepin aukon reunalla. Onko tuossa joku helppo säätö, miten tuon saisi "keskelle"?
Vanhassa laatikossa tuon tangon kiinnitys oli paljon ylempänä ja väisti tuon siirtäjän tangon. Tuo vanha oli kyllä väärä laatikko tuohon autoon (A4 B5), joten kiinnityskohdan ero selittyy sillä.
Uskoisin että tuon vakaajatangon kuuluisi mennä tuolta yläkautta, mutta nyt joku tökkii. Olisiko jollain jotain vinkkiä tuohon?
Tuon vakaajatangon ollessa irti, kaikki vaihteet menee suht hyvin sisään, mutta ovat ikäänkuin hieman "takana", eli kakkosen ja nelosen ollessa sisässä, on keppi aivan vaihdekepin aukon reunalla. Onko tuossa joku helppo säätö, miten tuon saisi "keskelle"?
Comment