Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2,7 bit ARE ja reikä venttiilikopassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2,7 bit ARE ja reikä venttiilikopassa

    Morjes!

    Mikä on tuon 2,7 bit ARE moottorin vänkärinpuolen venttiilikopan osanumero? ja onko nuita yleensäkkään voinu korjata enää? siellä oli ketju syöny kopan takapäähän reijän josta öljy juoksemalla valuu pakosarjalle kun auto käy. JA mitäs kaikkee tuonne nyt sitten pitää vaihtaa kun aukasee tuon paketin?

  • #2
    Tuossa kuva.

    Comment


    • #3
      Kopan pystyy korjaamaan, mutta kannattaako ranetella? Onnistuunee semmoisella muovailu vahalla ja tulee ihan kestävä ratkasu, sierran öljypohjan paikkasin joskus halkeaman vuoksi.

      Venakopan tiiviste ja jos ketjunt ja kiristimet laittaisin uusiks.
      Viimeksi muokannut pykiz; 13.5.2014, 16:57.

      Comment


      • #4
        Ketju ainakin uusiksi, kiristintä tuskin tarvitsee vaihtaa. Mutta uudet liukupinnat kannattaa hommata ebaysta.

        On muuten huomattavan pieni ero venyneessä ketjussa mikä on alkanut hankaamaan venakoppaa (tai kantta toisella puolella) verrattuna uuteen. Ketju kulkee todella lähellä osia mihin sen ei tarvitse hangata.

        Comment


        • #5
          ai tuohon kiristimeenkö pystyy vaihtamaan ne liukupinnat? liekköhän ovat tuolla ebayssa minkä hintaiset? ja liekkö mikä suomen hinta nuille? tepon kauttakin varmaan sais nuo liukupinnat uudet?

          Comment


          • #6
            Pystyy, mutta ei niitä saa Audilta. eBayssa jotain 10-15€ kipale. Google auttaa.

            Comment


            • #7
              Joo täytyy yrittää, minä kun olen aika huono googlettelemaan yleensäkkin auton osia ja hirveän huonolla kielipäällä (niinkuin minulla) ei ole hyötyä niissä hommissa :D

              Comment


              • #8
                Audi tensioner pads -haku auttaa :)

                Comment


                • #9
                  Hetkonen, eikös se kiristimen väljyys ole ollut 2.7bitinkin "ongelma?" Jolloin se hävittää öljyn paineen ja ei enää kiristä.

                  Comment


                  • #10
                    Samat osathan siinä on, kuin 2.8 30V:ssä, joten oisko "ongelma" samaa luokkaa?

                    Comment


                    • #11
                      No sellaista ei kyllä ole tullut vastaan joka ei kiristäisi. Jumissa olevia olen muutaman nähnyt.

                      Jos startin jälkeen rallattaa, niin kansien välissä olevat takaiskut voivat olla syyllisenä.

                      Comment


                      • #12
                        Joo kyllä se tämäkin tapaus rallatteli startin yhteydessä tosi useasti, nyt vaan ihmettelin kun öljy alkoi haista liian voimakkaasti niin oli hakannu reiän siihen koppaan ja valui suoraan turbon päälle

                        Comment

                        Working...
                        X