Ongelmana virranjakaja tumpin purkaminen, kuinka tuo alapäässä oleva lukitustappi on kiinni? Tuntui olevan aika tiukassa, kun sitä varovasti yritin naputella irti mutta en sitten uskaltanut enempää moukaroida, ettei hajoa, joten neuvoja kaipailen...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 2.2 turbo hall anturin vaihto
Collapse
X
-
Ei nyt varsinaisesti liity hall anturin irrottamiseen, ja mottikin on eri(2.2 kv), mut hall anturiin liittyen.
Eli keissi on tämä: Diudi sammui kesken ajon(kiekkamittari tippus samantien nollaan, joten hall-vikaa epäilisin), lähti puolen tunnin odottelun jälkeen taas käyntiin ja toimi hyvin seuraavaan päivään asti, kunnes taas sammui kesken ajon, eikä millään käyntiin -> taksilla töihin. 8h duunipäivän jälkeen taas starttailemaan ja lähti ku palmun alta, iloa riitti kilometrin verran kunnes hyytys taas.
Tän jälkeen romu ei sit suostunu moneen kuukauteen edes käynnistymään, kunnes päivänä eräänä oskiloskoopin johdot kohtasivat hall anturin liittimet -> laakista käyntiin. Kävi hyvin määrittelemättömän pitkän ajan, kunnes taas sammui kesken ajon. Eikä sit enää moneen päivään taas millään käyntiin, kunnes taas ne oskiloskoopin johdot...ja samoin tein tulille ku ne johdot laitto kiinni, en oo viittiny kokeilla et kuin kauan matka jatkuis tällä kertaa.
Eli hallissa varmaan vikaa ja se olis syytä vaihtaa, mut mikä helvetti siinä on et se herää hetkeks sen jälkeen ku kytkee oskiloskoopin siihen kiinni? Ei todellakaan ymmärrä...
Comment
Comment