Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 quatro veto hävisi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 quatro veto hävisi

    Jahas,

    Seuraavanlainen tapaus, A6Biturbo quatrosta hävisi kauhean paukahduksen (takapäästä ja kaarteessa--> saattoi olla kaasulla osuutta asiaan) säestämänä veto kokonaan. Kun kytkimen nostaa kuuluu krahinaa takaa, mutta mitään ei tapahdu.

    Onko takamotti antanut periksi vai kardaani? Kyseiseen ihmeeseen on juuri vaihdettu kytkin ja vautipyörä, onko tuossa voinut mennä jotain vikaan?

    Pientä ohjelmaa luvassa kun tuota ihmettä yrittää saada autotalliin (nousua talliin runsaasti) eikä kevyin lotja.

  • #2
    vetaripoikki, poorit menny jostakin nivelestä. Laita auto käyntiin ja vaihdepäälle ja mee kattomaan kumpi vetari pyörii, mutta ei välitä renkaaseen voimaa.

    Comment


    • #3
      Laita auto käyntiin ja vaihdepäälle ja mee kattomaan kumpi vetari pyörii,
      Kuulostaa turvalliselta. Se on kiva kun nappaakin kiinni yllättäen.

      Comment


      • #4
        :D, älä ny oo amalin tommonen. Tottakai se laittaa 1 päälle ja menee takaapäin kattomaan tai riippuen mimmoset vanteet niin näkee kyllä iha sivustaki :)

        Comment


        • #5
          Noniin, tolla ohjeella jo säästytään henkilövahingoilta.
          Ei kannata aliarvoida ihmisten kykyä sähläyksiin.

          Comment


          • #6
            noniin,

            Työturvallisuus muistaen (varmistettu kahdella miehellä), niin joku siellä pyörii tyhjää ei näe että kumpi puoli vaikka hyvä lamppu onkin. Kun tuon saa pukeille niin täytyy tutkia tarkemmin.

            Kiitos vihjeistä ja aina hyvä muistuttaa tuosta työturvallisuudesta... mää vaan äkkiä... hups....

            Comment


            • #7
              Tanehaulle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
              vetaripoikki, poorit menny jostakin nivelestä
              (ja kymmenessä minutissa vastaus), pelkääjän takimmainen vetari kaput... Boorit mennyt ja syynä saattaa olla lika/kosteus (oli hurjan näköinen sisältä).

              Eli kiitos jälleen kerran foorumilaisille.

              Sitten pieni kysymys, mistä tuon vetarin saa sopivasti? Osa nro. 4B0501203CX mitä ilmeisemmin.
              Viimeksi muokannut ibra78; 14.4.2014, 17:49.

              Comment


              • #8
                Sisä vai ulkopäästä?

                Comment


                • #9
                  Sisäpäästä murros nivel pyörii valtoimenaan ja vielä lisäyksenä että ruosteessa boorit niin akselissa kuin murroksen ruuvissa
                  Viimeksi muokannut ibra78; 14.4.2014, 18:20.

                  Comment


                  • #10
                    Onko kumi rikki? Eihän sen pitäisi päästä ruostumaan ihan helpolla...

                    Comment


                    • #11
                      Sitä ihmettelin itsekkin aikaosemmin miten sieltä voi ruostetta löytyä. Kannattaa kysyä marmorilta mikä on hinta koko vetarille.

                      Comment


                      • #12
                        Olisi muutama hyvä kuva joka kertoisi enemmän kuin tuhata sanaa, mutta ei ole tietoteknistä taitoa tarpeeksi tänne lisäämiseksi.

                        Lyhyesti, suojakumi ehjä mutta alla kosteutta koska rasva oli vihreää ja vetistä sekä pinnoille kovettunut. Kovettuneen mömmön alla kaikki ruosteessa (mm. seger, vetotangon pää, murrosnivelen reunat...)

                        Näin jälkeenpäin ajatellen olihan tuo muistuttanut olemassa olostaan etukäteen.

                        Selvittelyjen jälkeen päädyin marmorin osaan n.350€ ja toimitusaika 1vk......... Joudutaan tilaamaan tehtaalta. Olisi löytynyt Saksasta purkuosa tuolla osanumerolla hintaan 71€ kotiovelle toimittuna, mutta ei arvannut lähteä tuohon.

                        Comment


                        • #13
                          Mitä tähän 350€:n hintaan sisältyy?

                          Comment


                          • #14
                            Varmasti koko vetari. Kysyin tuohon ässään marmorilta pelkkää booriakselia ja vastauksena oli että ei saa erikseen. Jännä jutta että jos olisin ostanut molemmat nivelet (440€), olisi hinta suurempi kuin täydellisen vetarin (370€).

                            Comment


                            • #15
                              Hintaan sisältyy 4B0501203CX http://www.jimellisaudiparts.com/sho...roduct=5491806 eli linkin osa nro 1, eli käsittääkseni koko roska murros nivelineen.

                              Comment


                              • #16
                                Jos koko setti, niin hinta vähintäänkin kohtuullinen.

                                Comment

                                Working...
                                X