Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 AEB ajoitus kiirus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B5 AEB ajoitus kiirus



    1 tulpasta katottuna yläkuolokohtaan nokkapyörän merkki on kohdallaan mutta kampi ei? Yritin googlettaa miten tuo ajotus nyt piti olla mut ei auennu. Onko siis pielessä vai ei?

    #2
    Ei pitäisi olla noin paljon heittoa vaikka muovista katsookin. Eli jonkun verran pielessä.

    Comment


    • #3
      Mites mie nyt teen, tarkotus oli vaan tarkistaa ja varautua siihen ettei tarvi säätää...

      Eli ihan jos joku kehtaa laittaa ohjeet ensikertalaiselle :)

      Comment


      • #4
        Tarkat ohjeet: avaa jakopää :D
        Onko varmasti nyt yläkuolossa? Eihän ole nyt lähdössä jo alas? Muovit ei yleensä hirveen tarkat ole, mutta ei pitäs tosiaan noin paljon heittää. Jos tuohon luotat niin eikun jakoa pyörittää.

        Comment


        • #5
          No on se kyllä niin tarkasti kun minun silmä erottaa ykk:ssa... Voihan vag:ina :D

          Comment


          • #6


            Pitäiskö nyt näkyä kampurassa jotain merkkejä? Mie en näe...?

            Comment


            • #7
              Okei otto 2, eli räikällä oli hankala kattoa tarkka ykk joten tässä tulos, eli nokka minusta alle puoli hammasta ja tuo muovinmerkki kampurasta nyt lähempänä? Tarvineeko mitään tehdä?

              Comment


              • #8
                Nokan merkki

                Comment


                  #9
                  Kato vauhtipyörältä. Etumerkki on viitteellinen.

                  Comment


                  • #10
                    Eli se aukko jossain missä näkyy hampaat? Pitäiskö siellä näkyä merkki kun nokan merkki on kohdallaan?

                    Comment


                    • #11
                      Kyllä, mutta se voi olla kierroksen jälessä, koska kampura pyörii kaks kierrosta kun nokka yhen.

                      Comment


                        #12
                        Kyllä, mutta se voi olla kierroksen jälessä, koska kampura pyörii kaks kierrosta kun nokka yhen.
                        Onko se kampuran tilanne kovin erillainen, jos sitä pyörittää kierroksen eteen tai taakse?

                        Comment


                        • #13
                          Niin nyt kun katoin nokan merkin kohdalleen niin tuolta vauhtiksen aukosta näkyi 0 (nolla merkki)?

                          Comment


                            #14
                            No sehän on sitte hyvä.

                            Comment


                            • #15
                              Tuossa kaverin autoon a4 -97, aeb moottoria vaihtelen ja tuohon "uuten" moottoriin vaihtelin kaikki stefat ja jakopään niin siinä konetta pyöritellessä huomasin että kun nokka on merkissä niin kampura on jo reilusti ohi merkistä. Sitten hyppäytin nokkaa yhden hampaan etiä päin, nyt ois merkit aikalailla likellä. Mutta nyt kuuluu kysymys että onko ajoitus oikein kun ykkös sylinteriltä on tulpanreistä katottu YKK ja sitten nokka-akselin merkki kohdalle ja siihen kasattu?? Se oli kyllä ennen purkua sen "ehkä" hampaan pielessä.

                              Comment


                                #16
                                Joo ykkönen ykk ja merkit kohdallaan.

                                Comment


                                • #17
                                  Noni tulipaha varmistus siihenkin, eli nyt se on silloin OK. Onneksi alkoi vaivaan liikaa ja tuli hyppäytettyä mutta pitihän se vielä kumminki varmistaa :)

                                  Comment

                                  Working...
                                  X