Mutsilla ilmeni A4 Audissa 1.8 vm 1998 Askivika. Ei tunnu vaihtavan millään 3 pykälää isommalle.
FFP:n palstalta luin että passatissa olisi askin etupäässä molemmin puolin samanlaiset anturit, toinen nopeusmittarille ja toinen askin ohjainyksikölle. Nopeusmittarin anturin löysin askin vasemmalta puolelta(kuskin), mutta en mitään anturia oikealta puolelta(hantin). Olisiko jollain tietoa onko audissa tuo aski sitten erilainen vai onko se anturi jotenkin piilossa siellä.
Askin perässä myös joku anturi.
Askiin ei mennyt kuin noin 0,5litraa öljyä.
Auto ei ole rutissut eikä varoittanut viasta millään lailla.
Kickdown ei ole mielestäni yhtä agressiivinen kuin ennen. esim vauhti 50-60km/h luttu pohjaan, ei vaihda kolmoselta alas kakkoselle, ja koeajo pätkällä 80km/h tasaisella ajolla vaihde pysyy kolmosella 3000kierrosta moottorissa.
Aikaisemmin 3000kierrosta on tarkoittanut noin 105km/h vauhtia suurimmalla vaihteella.
Auto on menossa vikakoodien lukuun huomenna.
Kepin vieressä oleva vaihdenäyttökin näyttää oikein.
Myöskään öljypropun keskinavassa ei oikeen minkäänlaista metallihippua.
Tuntuisi mielestäni hiukan joltain anturi tai sähkövialta eikä mekaaniselta.
Tuolta lueskelin tosta passatin askiviasta, kuulostas aika samanlaiselta.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p...ab757fa7bc3a26
Mutta missä on tuo(hantin puolen) anturi 1.8 litraisessa A4 Audissa vm1998.
FFP:n palstalta luin että passatissa olisi askin etupäässä molemmin puolin samanlaiset anturit, toinen nopeusmittarille ja toinen askin ohjainyksikölle. Nopeusmittarin anturin löysin askin vasemmalta puolelta(kuskin), mutta en mitään anturia oikealta puolelta(hantin). Olisiko jollain tietoa onko audissa tuo aski sitten erilainen vai onko se anturi jotenkin piilossa siellä.
Askin perässä myös joku anturi.
Askiin ei mennyt kuin noin 0,5litraa öljyä.
Auto ei ole rutissut eikä varoittanut viasta millään lailla.
Kickdown ei ole mielestäni yhtä agressiivinen kuin ennen. esim vauhti 50-60km/h luttu pohjaan, ei vaihda kolmoselta alas kakkoselle, ja koeajo pätkällä 80km/h tasaisella ajolla vaihde pysyy kolmosella 3000kierrosta moottorissa.
Aikaisemmin 3000kierrosta on tarkoittanut noin 105km/h vauhtia suurimmalla vaihteella.
Auto on menossa vikakoodien lukuun huomenna.
Kepin vieressä oleva vaihdenäyttökin näyttää oikein.
Myöskään öljypropun keskinavassa ei oikeen minkäänlaista metallihippua.
Tuntuisi mielestäni hiukan joltain anturi tai sähkövialta eikä mekaaniselta.
Tuolta lueskelin tosta passatin askiviasta, kuulostas aika samanlaiselta.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p...ab757fa7bc3a26
Mutta missä on tuo(hantin puolen) anturi 1.8 litraisessa A4 Audissa vm1998.
Comment