Vikaehdotuksia seuraavaan;
Tyhjäkäynti nousee n. 1200-1300rpm kantturoille lämpimällä koneella, ja saattaa myös humpata. -Ei tosin ihan aina. ISV vaihdettu, (uusi nk. tarvikeosa), ei isompaa muutosta.
Oireen ollessa päällä, virtojen käyttö poissa korjaa tilanteen taas hetkeksi.
Kaasuläpän mikrokytkimet kylmänä mitattu ja havaittu toimiviksi, mutta se ei tietenkään tarkoitaa ettei vikaa voisi sielläkin olla.
Mitkä anturit ym. vaikuttaa ISV:n toimintaan? Voisiko ISV:n ohjainlaite temppuilla?
edit: Vikakoodit tsekattu uudelleen lämpimänä ajon jälkeen. -Ei koodeja...... Eli kaasuläpän mikrokytkimet ilmeisesti ok.
Tyhjäkäynti nousee n. 1200-1300rpm kantturoille lämpimällä koneella, ja saattaa myös humpata. -Ei tosin ihan aina. ISV vaihdettu, (uusi nk. tarvikeosa), ei isompaa muutosta.
Oireen ollessa päällä, virtojen käyttö poissa korjaa tilanteen taas hetkeksi.
Kaasuläpän mikrokytkimet kylmänä mitattu ja havaittu toimiviksi, mutta se ei tietenkään tarkoitaa ettei vikaa voisi sielläkin olla.
Mitkä anturit ym. vaikuttaa ISV:n toimintaan? Voisiko ISV:n ohjainlaite temppuilla?
edit: Vikakoodit tsekattu uudelleen lämpimänä ajon jälkeen. -Ei koodeja...... Eli kaasuläpän mikrokytkimet ilmeisesti ok.
Comment