Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bitin nokka-akselit (ruosteessa/hapettunut)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Todennäköisesti Saksassa seissyt ja pitkään, imusarjan alla oli tammenterhoja ja lehtiä hirvee läjä, ja öljypohja ollut auki vähän aikaa sitte kun on uus tiiviste välissä, myös oli vaihdettu kampuran stefa laatikon puolelle.. Villi veikkaus että jakohihna poikki..

    Comment


    • #32
      Halvalla = pistät käyntiin ja ajelet jonkin aikaa. Sitten nostat nokat ylös ja tarkastat paikat. Vaihdat painimia tarpeen mukaan.
      Hyvin = nokat ja painimet vaihtoon heti.

      Comment


      • #33
        Kyllä tuolla varmaan kannattaa kokeilla ajella jonkun aikaa ja katsoa sitten kopan alle, että mitä on tapahtunut.

        Comment


        • #34
          Ajelin kauppojen jälkeen reilu 30 tkm eikä kyllä mitään vikaa ole ollut noissa..

          Lähinnä sitä mietin että onko nosta haittaa kun nyt hypätään 265hp sinne 500-600hp asti.
          Ei niissä mitää vikaa/haittaa vakio koneella ollut..
          Viimeksi muokannut Jesse87; 27.3.2014, 20:07. Perustelu: Lisätty txt

          Comment


          • #35
            Ei niissä sen enempää häiriötä synny vaikka tehoa olisikin lisää, ajoa vaan ja valvontaa= halvemmalla.

            Comment

            Working...
            X