Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bitin nokka-akselit (ruosteessa/hapettunut)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Bitin nokka-akselit (ruosteessa/hapettunut)

    oon niin käsi näitten tietokoneitten kanssa että en saa kuvaa laitettua tänne millää vit***kaan.. eli siis avasin venakopat tossa ja huomasin että kaikki 4 nokkaa on ruosteessa ja ei lähde pyyhkimällä pois, jossain kohtii niinki pahasti että on syöpynyt niin sanotusti kuopat.. ja kysymys olis nyt sit että tarviiko uudet hommata? jos sinne nyt sit joutuu ne akselit hommaa niin varmaan myös kannattaa ostaa venajouset yms mitä saa laitettua kannet paikallaan kiinni?

  • #2
    Aika outoa jos on nokat lommolle asti hapettuneet? Mulla vois olla setti imu- ja pakonokkia jouten jos on tarvetta. Ei niitä jousia tarvi vaihtaa jos ei ole tarkoitus alkaa suurempia virityksiä tekemään. Kato vaan ettei nostajissa painaumia näy.

    Tiedoston liittäminen sieltä alhaalta "hoida liitteitä" namikasta avautuu uusi ikkuna ja sitten lataat koneelta tiedoston.

    Comment


    • #3
      Rs6 päivitys tulossa eli kyllä ne vaihtoon taitaa mennä sit, katon jos saisin ne kuvat laitettua tänne

      Comment


      • #4
        Kuvien lisääminen vaatii kerhon jäsenyyden. Ettet turhaan ihmettele miksei onnistu.

        Comment


        • #5
          Ei RS6 päivitys vaikuta jousien vaihtamiseen.
          Teet kannet samalla jos venajouset pitäs vaihtaa. Samalla vaihdat venttiilit ainakin pakoset pikkuisen kestävimpiin.
          Imusarja, pakosarjat, nokat yms vaihdat kun kerta on auki.
          Ja kun on auki niin kanget, männät ja kampuran. Ja volaa sinne meni 15t€ :)

          Comment


          • #6
            No siis tarkoitus ottaa maltilliset 500hp koneesta että taidan vaan ostaa käytetyt nokat.. Veivit menee vaihtoo mutta vakio männät jää, uudet pakosarjat on hyllyssä ja imusatsi todennäköisesti pysyy vakiona katsotaan nyt..

            Comment


            • #7
              Voit jättää kangetkin ihan huoletta pois tuossa vaiheessa etkä pakosarjojakaan tarvi vielä. Vakiohilut kansiin niin on loistava jokapäiväinen käyttis...

              Comment


              • #8
                Näin on, perus rs6 päivitys menee hienosti ässän vakiohiluilla.

                Comment


                • #9
                  Ai vaikka autolla on ajettu yli 300 tkm...? Tietysti voihan se 100 tkm olla jo joillekki yksilöille liikaa. Omalla pelillä on rullattu 225 tkm ja taidan tyytyä rs4 vakio ahtimiin vaikka hyllyssä hybridit odottavatkin. Itse vaan ajattelin, että menee veivien vaihdoksi jos nuo isken tuonne koneeseen kiinni.

                  Comment


                  • #10
                    Mulla oli 350 tkm ajettuna vakiohiluilla, vahvasti ratakäytössä kesäisin vieläpä.

                    Comment


                    • #11
                      Mulla on parikin sarjaa RS4:en mäntiä ja kankia myynnissä.
                      Saattas jopa kampurakin löytyä.
                      Tietty laakerit on kalliimmat mutta elämä on täynnä valintoja.

                      Comment


                      • #12
                        Veivit menee vaihtoon muuten pysyy kaikki vakiona koneen sisällä, pakosarjat vaihdetaan kun kerran hyllyssä jo odottamassa. Noi nokat vaan ihmetyttää että mitä niille nyt tekis? Varmaa vaihtoon kun kumminki sen 315tkm rullannu siellä..

                        Comment


                        • #13
                          Ihan pikku välikysymys mitkä pakosarjat on hyllyssä?

                          Comment


                          • #14
                            Itse tehdyt pakosarjat, kyllä kaikki tieto tulee kuvien kera sitte projekti osioon jossai vaiheessa, mut pysytään nokka-akseleissa nyt täällä :)

                            Comment


                            • #15
                              Eiku vaihda vaan jos siltä tuntuu.

                              Comment


                              • #16
                                Eikös sinne nyt sit kannata laittaa rs4 pakonokat kun kerran vaihtoon menee? Vai oonko iha väärässä??
                                Viimeksi muokannut Jesse87; 16.3.2014, 10:58. Perustelu: Kirjoitusvirhe korjattu.

                                Comment


                                • #17
                                  S4 ja RS4 pakonokat on samat

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ai, onkos se ero sitten imupuolen nokissa?

                                    Comment


                                    • #19
                                      imupuolella S4 ja RS4 nokissa on se ero, että RS4 nokat on samoilla ajoituksilla 2.4 vaparin kanssa, S4 nokat vielä miedommat.

                                      Pakonokka on kaikissa V6 koneissa sama, oli ahdettu tai ei...

                                      Comment


                                      • #20
                                        Eli 2.8 on myöskin sama pakonokka mutta imunokka eri?

                                        Comment


                                        • #21
                                          Juu, 2.8 imunokka vielä napsun kireämpi kuin rs4.
                                          Viimeksi muokannut Sleepy2; 17.3.2014, 11:27. Perustelu: ^-merkin käyttö vastauksien alussa kielletty.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Njoo sittenhän täytyy alkaa kattelee 2,8 nokkia itelleni :)

                                            Comment


                                            • #23
                                              Tai Loban nokkia :)

                                              Comment


                                              • #24
                                                Että luopuu alarekisteristä eikä ahtimet höngi enää ylärekisterissä?

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Loban nokat kiinnostas mut hinta Ei :) eikä ne oo välttämättömät noille tehoilla. :)
                                                  Kyllä sit jos enempi voimaa joskus ottaa nii menee kannet vaihtoo kokonaan..

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Ai niinkö niillä käykin?

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Mää mitään tiiä mut apinoin vaan mitä viisaat ja kokeneet sanoo :) Mites ne sun hyllyssä olevat nokat toimi silloin kun ne oli viimeeks käytössä..? En nyt puhu mistään kellotetoista ajoista vaan vrt. RS4 nenät, mikä on hyöty suht perus RS6 hyrrillä.
                                                      Potentiaalia varmasti on isommilla ahtimilla, lainaa niitä niitä ni katotaa miten ne toimii ;)

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        On ne toiminu rs6 puhaltimillakin paremmin kuin vakiot.
                                                        Kaiva taskujas niin ne on sun.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Bitin nokka-akselit (ruosteessa/hapettunut)

                                                          kai noi kuvat nyt näkyy :D eli ei oo pahimmista kohtaa otettuja mutta suurimmakseen on tuollasta jälkeä tullut nokkiin...
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Onko auto ollut seisonnassa pitkäänkin?

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X