oon niin käsi näitten tietokoneitten kanssa että en saa kuvaa laitettua tänne millää vit***kaan.. eli siis avasin venakopat tossa ja huomasin että kaikki 4 nokkaa on ruosteessa ja ei lähde pyyhkimällä pois, jossain kohtii niinki pahasti että on syöpynyt niin sanotusti kuopat.. ja kysymys olis nyt sit että tarviiko uudet hommata? jos sinne nyt sit joutuu ne akselit hommaa niin varmaan myös kannattaa ostaa venajouset yms mitä saa laitettua kannet paikallaan kiinni?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bitin nokka-akselit (ruosteessa/hapettunut)
Collapse
X
-
Aika outoa jos on nokat lommolle asti hapettuneet? Mulla vois olla setti imu- ja pakonokkia jouten jos on tarvetta. Ei niitä jousia tarvi vaihtaa jos ei ole tarkoitus alkaa suurempia virityksiä tekemään. Kato vaan ettei nostajissa painaumia näy.
Tiedoston liittäminen sieltä alhaalta "hoida liitteitä" namikasta avautuu uusi ikkuna ja sitten lataat koneelta tiedoston.
-
Ei RS6 päivitys vaikuta jousien vaihtamiseen.
Teet kannet samalla jos venajouset pitäs vaihtaa. Samalla vaihdat venttiilit ainakin pakoset pikkuisen kestävimpiin.
Imusarja, pakosarjat, nokat yms vaihdat kun kerta on auki.
Ja kun on auki niin kanget, männät ja kampuran. Ja volaa sinne meni 15t€ :)
Comment
-
Ai vaikka autolla on ajettu yli 300 tkm...? Tietysti voihan se 100 tkm olla jo joillekki yksilöille liikaa. Omalla pelillä on rullattu 225 tkm ja taidan tyytyä rs4 vakio ahtimiin vaikka hyllyssä hybridit odottavatkin. Itse vaan ajattelin, että menee veivien vaihdoksi jos nuo isken tuonne koneeseen kiinni.
Comment
-
Mää mitään tiiä mut apinoin vaan mitä viisaat ja kokeneet sanoo :) Mites ne sun hyllyssä olevat nokat toimi silloin kun ne oli viimeeks käytössä..? En nyt puhu mistään kellotetoista ajoista vaan vrt. RS4 nenät, mikä on hyöty suht perus RS6 hyrrillä.
Potentiaalia varmasti on isommilla ahtimilla, lainaa niitä niitä ni katotaa miten ne toimii ;)
Comment
Comment