Kytkin ilmeisesti alkoi luistaa noilla maksivääntö alueilla, kun kepittää ja kierrokset ylittää 3tonnia niin silloin satunnaisesti kierrosmiettari hyppää 500-1000rpm ennenkuin tuntuu että kytkin ottaa kiinni. Poljin tuntuu täysin normaalilta ja esim pienessä vauhdissa iso vaihde lyödessä ja lappu pohjaan laittaessa ei tapahdu luistoa. Luistoa ei kuteinenkaan tapahdu aina. Olisiko levy loppumassa? Tulevaisuuden kytkinremonttia ajatellen mitähän kaikkea sinne kannattaisi vaihtaa. Moottori 150hp awt mutta lastu löytyy joten se parisataa kaakkia sieltä pitäisi löytyä joten olisi varmaan fiksua kestävämpi kytkinpaketti hommata kuin se vakia. Mitenkäs tuo vauhtipyörä, näissäkun on kaksoismassa jotka maksavat perkeleesti niin eikös tämä ole mahdollista korvata perus vauhtiksella vai mitä kaikkea nyt yleensä kannattaa vaihtaa kun kytkin remppaan alkaa?
Kyseisiä remppoja kyseiseen tekniikkaan varmaan tehty paljon, joten olisiko jollain antaa vinkkiä minkälainen paketti sinne lyödä?
Kyseisiä remppoja kyseiseen tekniikkaan varmaan tehty paljon, joten olisiko jollain antaa vinkkiä minkälainen paketti sinne lyödä?
Comment