Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä vauhtis kaksoismassan tilalle Aby koneiseen S2 audiin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mikä vauhtis kaksoismassan tilalle Aby koneiseen S2 audiin?

    Aby koneiseen S2 Avanttiin täytyisi tekeillä olevan voimapäivityksen (+500hp/600nm) yhteydessä uusia pitävämpää kytkintä ja toimiva vauhtipyörä. Kaksoismassapyörän tilalle olisi hakusessa toimivampaa vaihtoehtoa, mutta mikä olisi hintalaatusuhteeltaan järkevin vaihtoehto? 7+-kg:n kevennetty 3b versio, vai alumiininen billet palikka suoraan laatikosta?

    Kytkimeksi kaavailin SRE levyä ja asetelmaa. Jos on heittää ideoita että mitä, mistä ja mihin hintaan.

  • #2
    http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=53

    Comment


    • #3
      Tuota pakettia olen kyllä nyt muutaman viikon kuolannut, mutta onko käytännön kokemuksia millainen se on ajossa? Mitä eroa on muuten 3b ja AAN vauhtiksilla ja asetelmilla?

      Comment


      • #4
        Aan on 2-massa.
        Noilla tehoilla 3B + sre asetelma toimii hyvin,jopa vakio levyllä,mutta vääntö reserviä ei juuri jää

        Tarkoititko eroa noissa Tepon seteissä??

        Comment


        • #5
          Lähinnä justiin sitä 3b ja AAN vauhtiseroa, mut jos AAN on kanssa kaksoismassa niin ABY koneeseen sopivin asetelma on sitten vissiin toi SRE 754. Jää sitten jatkokiristelyille lisää pelivaraa.

          Tasapainotukseen menee kampura laittoi sitten 3b pyörän tai tollasen billet version...

          Comment


          • #6
            Sintteri levyllä väännönkesto +700nm

            3B 707
            Aby 724
            Aan 754

            Comment


            • #7
              Kiitos näistä. Sintteri lienee paras vaihtoehto jos meinaa vartteja kiihdytellä runsaammin...

              Comment


              • #8
                Tähän sellainen päivitys, että tuo Sre massalevy tuli kuitenkin sintterin sijaan aikanaan hommattua, kun kyselin mielipiteitä varttivetoja silmällä pitäen... Hyvin pelannut päivittäisessä käytössä, mutta yli 750nm väännöt on kyllä myrkkyä, jos vähänkään löytyy tiestä pitoa. Sutii kytkimestä melko lahjakkaasti jos hätäisesti koittaa vaihtaa maisemaa... Tarttee jossain vaiheessa koittaa sintteriä tilalle..

                Comment


                • #9
                  Vauhtipyörästä?

                  Mitä tietoa saadaan kuvan vauhtipyörästä, tuossa yläreunassa olevasta pitkästä jutusta...? Abyn vauhtis.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Ei mitään.

                    Comment


                    • #11
                      Ahaa. Mikä se toinen anturi sitten on? Kun on kaksi vierekkäin...

                      Comment


                      • #12
                        Toinen lukee hammaskehää ja toinen 62ast tappia.

                        Comment

                        Working...
                        X