Voisiko joku perhegallerian omaava ystävällisesti sanoa mikä on alkuperäisvaranumero audi coupe GT JS koneen (1994cc,K-jet) vm.85 ryypyn lämpöaika-anturille ? Anturin löysin kannen päästä ja pitäisi päästä varmuuteen onko se juurikin ryypylle tarkoitettu.
Itse ongelmahan liittyy kylmäkäynnistykseen, jolloin koneen lämpötilan ollessa ~ -5 - +10C kylmäkäynnistyssuutin tunkee niin rajusti bentseenirengasmolekyylejä imusarjaan että tulpat kastuvat. Kaara lähtee tosin ryypyn johtojen irti nyppäämisen jälkeen ihan hyvin käyntiin oli lämpötila mikä tahansa. Pelottaa vain nuo tulevan talven temmellykset, kun pakkasta on jonkin verran enemmän ja kylmäkäynnistyssuutinta tarvitaan..
Itse en ole ongelmaan keksinyt kuin automaattiryypyn lämpötila-anturin rikkoutumista, jolloin antaa moottorinohjausyksikölle (?) väärää vastuslukua tietyissä lämpötiloissa ja täten aiheuttaa käyttäjälleen harmaita hiuksia.
Jos jollakin lukijalla sattuu olemaan hyllyssä tälläistä ylimääräistä anturia, niin allekirjoittanut ottaa sen mielellään toimivana vastaan.
Itse ongelmahan liittyy kylmäkäynnistykseen, jolloin koneen lämpötilan ollessa ~ -5 - +10C kylmäkäynnistyssuutin tunkee niin rajusti bentseenirengasmolekyylejä imusarjaan että tulpat kastuvat. Kaara lähtee tosin ryypyn johtojen irti nyppäämisen jälkeen ihan hyvin käyntiin oli lämpötila mikä tahansa. Pelottaa vain nuo tulevan talven temmellykset, kun pakkasta on jonkin verran enemmän ja kylmäkäynnistyssuutinta tarvitaan..
Itse en ole ongelmaan keksinyt kuin automaattiryypyn lämpötila-anturin rikkoutumista, jolloin antaa moottorinohjausyksikölle (?) väärää vastuslukua tietyissä lämpötiloissa ja täten aiheuttaa käyttäjälleen harmaita hiuksia.
Jos jollakin lukijalla sattuu olemaan hyllyssä tälläistä ylimääräistä anturia, niin allekirjoittanut ottaa sen mielellään toimivana vastaan.
Comment