Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi B5 1.8t -96 Moottorin irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Käykö 1.8 kampurat möys 1.8T:en? Ois kyl kiirus saada "uus" kampura jostain ku ei näytä purkaamoilla olevan

    Comment


      #32
      Sama kampura vapari 1.8 koneessa.

      Comment


      • #33
        Juu tuolla löyty yks ADR 20v 1.8 koneesta kampura 300e pyytää. Mitäs sanotte hinnasta? Löytyskö sulla halvemmalla? :D

        Comment


          #34
          On aika tyyris. Laitappa yv niin suunnitellaan. :)

          Comment


          • #35
            Onnistuu.. Itsestäki aika suolaselta hinta vaikutti, ku "uuden" koneen sais 800e 1.8t AEB. Tosin oli kone tuolla kampuralla A1 luokituksella, mutta silti.

            Comment


            • #36
              Joo tota ei menny ihan ku elokuvissa tuo liuskojen tilaus.. Tuli väärät.. Reikä oli kyl keskellä, mut ei ollu lukitus kynsiä! Ja näytti et ainoot mis on lukituskynnet nii oli 170e sarja(siis kiertokangen laakeri sarja) eikai tuo voi olla mahdollista et ei halvempia saa. Käykö toho mitkään muut laakerit esim dieselistä tai modifoimalla jotai muita?

              Comment


                #37
                No ei kyllä kiertokankiin noin kalliit ole. Olet siis hommannut uudemman koneen liuskat.

                Comment


                • #38
                  Joo ku toi oli joku parempi satsi kuulemma. Ja itekki katoin sen listan minkä aukas mun auton tiedoilla nii ei muka ole lukkokynnellä olevia. Yks oli öljy uralla, yks oli öljyreijäillä, mutta ei kummassakaa ollu lukitus kynttä. Vähä ihmetyttää et mikä homma tää on. Nuo muuten oikeet mut ei lukitus kynttä ja sil paketilla hintaa 42e.

                  Comment


                    #39
                    Itse ostin ACL laakerit ja koko alakertaan. Hinta oli kyllä paljon halvempi kuin tuo 170€. Kannattaisi kysyä myös tarvikemotista kalajoelta, sieltä saa tavaraa kohtuu hintaan. Tietävät myös "jotain" virityksestä.

                    Comment


                    • #40
                      Joo runkolaakerit tuli kyl oikeet ja hintaa niillä oli 58e. Mut jostai syystä ei nyt löydy muka kiertokangen laakereit oikeita.. Onko tietoo onko tuo kanki nyt murrettu vai murtamaton? Ku siinä kuulemma eroa. Mistä noita vois katella lisää kuvien kera nii vois ite katella?

                      Comment


                      • #41
                        http://www.aclperformance.com.au/Audi1588Bearings.htm <--- tossa vissii ois mulle sopivat. Ite löydän mut se ukko ei koneistamolla muka löydä o.O

                        Comment


                        • #42
                          Nonniii nyt on sit kone ja koko auto kasassa. Ja sit ongelmiin :) --> Nokkaketju rallattaa jostai syystä vasta vaihdettu ja toiseksi ohjaustehostin vinkuu/raksuttaa/ujeltaa vaikee ettii oikeeta sanaa sille, mutta sieltä se kuuluu ja pahenee rattia käännettäessä. Uudet nesteet siellä luonnollisesti, mut mites tuo ilmataan? Ja ilmeisesti joku vuoto kohta jäi ku vaahtoaa nesteet hieman. Tosin en ehtiny autoa käyttää ku 5-10min valmistumisen jälkeen. Ideoita/ohjeita?

                          Comment


                          • #43
                            Itsellä kesti ainakin todella kauan ennenkuin loppui ylimääräiset äänet sieltä tehostimelta. Pikkuhiljaa se ilma sieltä kierrosta poistuu. Meinasi kyllä usko loppua ja epäilin että on jotakin vikaa. Seurattava vaan että öljyä on säiliössä aina riittävästi.

                            Comment


                              #44
                              Tehostajan nesteen vaahtoaminen johtuu ilmasta järjestelmästä kaada säiliö täyteen, käynnistä moottori, auton ollessa käynnissä kääntele rattia laidasta laitaan jotta ilma tulee pois järjestelmästä. Äänen tulisi pikku hiljaa hiljetä ja pinnan vajota säiliössä. Älä kaada säiliötä täyteen auton käydessä sillä sammuttaessa tulee todennäköisesti yli pari desiä ja pääsee sit siivoomaan konehuonetta :D jos ääni ei hiljene tai et ole varma että se tulee tehostajasta tutki tarkemmin äänen lähdettä :)

                              Comment


                              • #45
                                Kyl se tulee tehostajasta, ku pahenee rattia käämtäessä.. Mut tuona aikana se ei kyl hirveesti ainakaa vähentyny, vaikka kuinka rattia väänteli. Kestääkö siinä kuinka kauan et se pitäs loppua?

                                Comment


                                • #46
                                  Tovi siinä menee, joku 10-20 kertaa päästä päähän pitäs riittää.
                                  Mutta kysympähän perinteisen kysymyksen, onhan oikeat öljyt?

                                  Comment


                                  • #47
                                    Febi bilstein vihree purkki.. Et kyllä oikeeta pitäs olla :) Emtäs jos se ei lopu nii mikäs on pielessä?

                                    Comment


                                      #48
                                      Eikös valkone purkki oo sitä ihan oikeeta? ;)

                                      Comment


                                      • #49
                                        Jaa a... Tarvike liikkeestä hain ja tollasta antovat :) Mikä se sit on oikeeta? Onko niil hirveetä eroa?

                                        Comment


                                          #50
                                          Vihreä kulta tai VAG:n oma

                                          Comment


                                            #51
                                            Tuo vihreä febi pullohan on synteettistä. Eikös nimenomaan korkissa/säiliössä lue että pitäisi olla mineraaliöljyä? Valkoinen pullo on mineraalia ja väriltään myös vihreää.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Ahaa.. Et tuo vihree ei sit käviskää? No perhana vie tollasta ne mulle kouraan löi. Ja mikä se valkonen purkki sit on? Toi toinenhan on harmaata :) Mut tuo toinenko sitä oikeeta(VAG:n oma)?

                                              Comment


                                              • #53
                                                Josko se täyttää audin luokitusvaamuksen..?
                                                Ei tiedä..
                                                Kannattaakohan siltikään mineraalia ja synteettistä sekoitella keskenään.. ?

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Siis valkoinen vastaavanlainen pullo kun tuo vihreäfebi.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Juu eli vielä pitää vaihtaa nesteet sinne. No pitää huomenna yrittää josko ääni lähtis sit veke.. Mut ilmeisesti tuo VAG:n oma käy oikee hyvin? Ku ei mätönetistä muuta löydy ku tuota vihreetä ja tuota VAG:n omaa. Kiitoksia taasen infosta :)

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Säiliön korkissa käsketään käyttää mineraalia, koska siihen aikaan ei ole ollut olemassa vanhojen litkujen kanssa sekoituskelpoista synteettistä... Eli synteettinen G 004 000 M2 kelpaa hyvin.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Tässähän menee ihan sekasi. Kumpi noista mätönetis aineista on parempaa kysytää näin :) Ilmeisesti VAG:n oma on parempaa? Ja mikä ero mineraalilla ja synteettisellä?

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Synteettistä on tuo VAGin omakin, jota marmorilta saa käteen, kun tehostimeen käy öljyä pyytämässä.

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Motonetistä olen itse ainakin valkoisessa purkissa olevaa mineraalia ostanut.

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Komppaan Lahden seppää. Teppokin myy samaa Febiä. Olen itsekin lisänyt Cabrioon jossa varmasti on sitä vanhaa mineraaliöljyä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X