Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 S4 TYHJÄKÄYNTI HUKASSA !!!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

haiskahtaa joltain tyypivialta?? kylmänä ei ole tyhjäkäyntiä lainkaan ja lämpöisenä käy jotenkuten!!
    Missä vika?
    olen puhdistanut sen alumötikän->tyhjäkäyntimoottorin/ventttiilin tai mikä sen virallinen nimi onkaan ja siellä kyllä oli karstaa mut vika ei korjaantunut.
    kun virrat laittaa päälle niin napsahdus kuuluu kyl ja sama sammuttaessa, joten oliskos vikaa jossain muualla?? Hallituksella palaa hihat ku vehkeet ei pelitä!!

www.mikakiracing.net

Varmaan kannattaa ihan ensimmäiseksi käydä lukemassa vikakoodit. Samoin tarkistaa löytyykö paineputkista vuotoja, noita on käsiteltykin laajalti foorumissa.
    Oletko käyttänyt autoa ilman isv:tä (jonka olit putsannut)? Miten käyttäytyy silloin?

Comment

Veikkaus: MAF.
      Ota ilmamäärämittarin pistoke irti ja katso tasaantuuko tyhjäkäynti. Sillä voi ajaa ilman mittariakin, mutta ei oikein vastaa kaasuun. Vikakoodit lukemalla selviää.

Comment

kävin luetuttamassa vikakoodit ja niitähän oli: lamda , isv,maf
        ,hallanturi, ja kaikki herjasivat heikosta singnaalista ja starttakin aika heikonlaisesti. Oliskos akussa häikkää ??
        isv:n pistokkeen irroittaminen taas paranti käyntiä huomattavasti ja kävi ihan hyvin, mutta kun apistokkeen laittaa takaisin niin käynti huononee. No tarttee kokeilla ensin uutta akkua

Comment

Moottorin maadoitus?

Comment

Tutun oloinen osalista. Tuollaiset olisi ihan mukava olla kotona hyllyssä odottamassa. Mulla on lambda ja halli vaihdettu, muita ei vielä. Tarkoitatko MAP vai MAF, ne on kai eri asioita? MAP on ECU:ssa ja MAF konehuoneessa jos olen oikein ymmärtänyt.

Comment

Dodii akku tuli vaihdettua maf ja isv putsattua , kone kehrää taas kuis kissa ...toistaiseksi??
              Tarttee huomenna vielä kuitenki tsekata toi moottorin maadoitus varmuuden vuoksi! -KIITOS VINKEISTÄ- ;=)

Comment

itselläni sama vika.

kylmänä ei ole tyhjäkäyntiä lainkaan ja lämpöisenä käy jotenkuten!!
                Missä vika?
                Ahto vuodon korjasin tänään muttei vika poistunut.

isv:n pistokkeen irroittaminen taas paranti käyntiä huomattavasti ja kävi ihan hyvin, mutta kun apistokkeen laittaa takaisin niin käynti huononee.
                Minulla lisä vikana hyytyilee alipaineisena ja kierrokset humpaa tietulla kaasulla 1000ja 1500rpm:n välillä.

Huomeenna uudestaan lukeen vika koodit.

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=15433
                Tuolla aikaisempi topicki.

Comment

Working...
                X