Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.8 c4:n lämpenemisestä vaihteeksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    2.8 c4:n lämpenemisestä vaihteeksi

    Koneen lämmettyä mittari näyttää jatkuvasti noin 90 astetta=ok.

    Puhaltaa ohjaamoon tyhjäkäynnillä haaleaa. Kaasua painettaessa puhallusilma lämpenee välittömästi, mutta...

    ...ei mielestäni lämpene tarpeeksi: Puhaltaa kyllä lämmintä, mutta ei kuumaa kuten kuuluis!

    Myöskään ajon aikana ei puhalla tarpeeksi kuumaa, vaikka mittari näyttää 90 astetta.

    Tyhjäkäynnillä puhallusilma taas viilenee välittömäsi.

    Eristetäänkö antureita, vaihetaanko termareita ja kennoja, vai ilmataanko???

  • #2
    No ilmaahan siellä on, jos kaasua painamalla lämpö lisääntyy. Ja jos lämmöt on 90 astetta, niin termostaattihan toimii. Jos ei ilmaa järjestelmästä löydy, niin myös kenno voi olla likainen ja tukossa.

    Comment


      #3
      kiitos tiedosta, täytyy alottaa vianhaku ilmanpoistoyrityksellä!

      Comment


      • #4
        Onko sulla (automaattinen) ilmastointi?

        Katso vikakoodit (Search:llä lisää tietoa)

        Voisi olla myös niin että sulla ei toimi aukea kunnolla/hyvin kennon läppä(mottori). Ilmaa kennossa on kyllä paras arvaus mutta VARO ilmausruuvia. Katso siitäkin lisää aikaisemmista viesteistä.

        Comment


          #5
          Juu on automaatti-ilmastointi!

          Comment


          • #6
            Taitaa olla kaks vuotta tuon termarin kesto ku edellistalvena vaihdettu eikä enää jaksa pitää lämpimänä ajossa...

            Comment


            • #7
              Kolmas vuosi uudella termarilla (alkuperäinen) mutta jo viime talvena oli hieman vaikeuksia lämmön pysymisen kanssa...

              Comment

              Working...
              X