Terve!
Eli termostaatti vaihdettu elokuussa, kuten vesipumppukin. Nyt pakkaskeleillä (-20) puhaltaa todella haaleaa kabiiniin. Töihin ajaessa (n.30 km) keitti loppupätkällä, lisäilin nestettä sitä mukaa kun imi takaisinpäin systeemiin. Lämpötila kävi noin 100 asteessa, syylärin alaosa kylmä, alavesiletku kylmä. Tunkkasin keulan ylös, ja ilmailin aikani puristellen letkuja ja lisäämällä nestettä jolloin alkoi alavesiletkukin lämmetä ja flekti pyörimään. Sisälle alkoi myös tulla kuumaa puhaltimen 3-asennolla. 4-asennolla haaleaa.
Kennolle menevät letkut ovat molemmat todella kuumat, mutta silti haaleaa ilmaa. Kierroksia kun pitää 1500 niin tulee suorastaan polttavan kuumaa 3-asennolla ja lämmintä 4-asennolla.
Vaihdetussa vesipumpussa oli terässiivet, ja se kuin myös termostaatti ostettu AD-varaosamaailmasta. Nestettä ei vaju, se on puhdasta eikä haise pakokaasulle tai kupli auton käynnissä ollessa. Pari viikkoa sitten tosin huomain että ylävesiletkun alaosa oli märkänä, vaihdoin siihen klemmarin jonka jälkeen on neste pysynyt putkessa. Olisiko mahdollista että tuossa vaiheessa olisi ilmaa päässyt järjestelmään kun tyhmyyksissä vielä taisin puristaa sitä letkua muutaman kerran, ja jos niin mikä olisi paras tapa ilmata lötkön järjestelmä. Kuulin että kennolta ilman ulossaanti voi olla työlästä..
Auto käy muuten tosi hyvin ja tasaisesti, niin kylmänä kuin kuumana.
Tekstiä tuli ku ruuneberilta mutta Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Eli termostaatti vaihdettu elokuussa, kuten vesipumppukin. Nyt pakkaskeleillä (-20) puhaltaa todella haaleaa kabiiniin. Töihin ajaessa (n.30 km) keitti loppupätkällä, lisäilin nestettä sitä mukaa kun imi takaisinpäin systeemiin. Lämpötila kävi noin 100 asteessa, syylärin alaosa kylmä, alavesiletku kylmä. Tunkkasin keulan ylös, ja ilmailin aikani puristellen letkuja ja lisäämällä nestettä jolloin alkoi alavesiletkukin lämmetä ja flekti pyörimään. Sisälle alkoi myös tulla kuumaa puhaltimen 3-asennolla. 4-asennolla haaleaa.
Kennolle menevät letkut ovat molemmat todella kuumat, mutta silti haaleaa ilmaa. Kierroksia kun pitää 1500 niin tulee suorastaan polttavan kuumaa 3-asennolla ja lämmintä 4-asennolla.
Vaihdetussa vesipumpussa oli terässiivet, ja se kuin myös termostaatti ostettu AD-varaosamaailmasta. Nestettä ei vaju, se on puhdasta eikä haise pakokaasulle tai kupli auton käynnissä ollessa. Pari viikkoa sitten tosin huomain että ylävesiletkun alaosa oli märkänä, vaihdoin siihen klemmarin jonka jälkeen on neste pysynyt putkessa. Olisiko mahdollista että tuossa vaiheessa olisi ilmaa päässyt järjestelmään kun tyhmyyksissä vielä taisin puristaa sitä letkua muutaman kerran, ja jos niin mikä olisi paras tapa ilmata lötkön järjestelmä. Kuulin että kennolta ilman ulossaanti voi olla työlästä..
Auto käy muuten tosi hyvin ja tasaisesti, niin kylmänä kuin kuumana.
Tekstiä tuli ku ruuneberilta mutta Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Comment