Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
On sellainen täällä muutamilla ollut kuusilapaisena versiona. Kovin pitkäikäinen se ei ole. Ihan kohtuuhyvä käyttää, ei kovin paljoa poikkea vakiosta. Pitää se, mutta minkä verran... Ainakin 600 Nm, liekö vähän enemmänkin.
Noin 850e kytkinpaketti ja vauhtis olis 950e en sit tiiä mihin hintaan sen rs4 paketin sais ja mihi asti riittää ? Eikös tuo vauhtis kannata vaihtaa kumminki kun 312tkm mittarissa?
Onko rs4 ja s4 omilla vp:llä mitään eroa edes? Rs4 asetelma ja levy tietääkseni käy s4 omaa vp;hen..
Kyllä se vauhtipyörä melkeinpä jo kannattaa vaihtaa. Aika kalliin tosin olet löytänyt. RS4 vauhtipyörä on eri osanumerolla, liekö vähän jäykemmät jouset sisällä. Ei sillä ole merkittävää eroa.
RS4 kytkin pitää yli 700 Nm, ja kestääkin hyvin jos sillä ei hulluttele. Siitä on kyllä juttua jo täällä paljon.
Comment