Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 2,7T pomppasi katsastuksesta / raidetangonpää + muuta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C5 2,7T pomppasi katsastuksesta / raidetangonpää + muuta

    1. Oikea raidetangonpää väljä. Mistä mä löydän varaosanumeron? Ajattelin ostaa alkuperäisvaraosan, saako tuohon hyviä tarvikkeita? Mistä halvimmalla alkuperäinen? Teppo?
    2. Kardaanin tukilaakeri vaikutti löysältä kun sitä rengasraudalla väännettiin, tosin siitä ei katsastusmies kirjoittanut korjauskehotusta. Pyysin siis katsuria katsomaan josko se keksisi mistä voisi pienoinen tutina johtua. Siis onkohan toi tarkoituksen mukaista kun se kardaani tuntui liikkuvan noin 0,5-1cm sivuttain siitä tukilaakerin kohdalta? Voisiko toi olla syy hienoiseen tutinaan mitä esiintyy noin 110kmh vauhdissa? (renkaat, vanteet, muut nivelet ja vetarit tarkistettu jo ja tutinaa siis esiintynyt noin 2v.)
    3. Ilmanputsarilta Y-putkelle menevän haitariputken alla oli öljyä ja siis pienehkö öljyvuoto. Mikähän siellä voisi vuotaa?
    4. Etujarrulevyt olivat minimimitoissa. Korjauskehotusta tästä ei tullut, mutta täytyyhän ne kuitenkin kohta vaihtaa. Saisikohan jostain uritettuja levyjä edukkaasti vai maksaako ne mansikoita verrattuna alkuperäisiin tai sileisiin tarvikkeisiin? Tarvitseeko samalla vaihtaa palat, jotka siis vaihdettiin viimeksi 13tkm sitten?
    Viimeksi muokannut KKop; 21.1.2014, 17:02. Perustelu: Lisätty tarinaa tutinan metsästämisestä

  • #2
    1. Ei se marmorillakaan mahdottomia maksa ja tietävät siellä oikean varaosanumeron. Motonet: ostat vain Lemförder-merkkisen jne.
    2. Kyllä se uusikin myötää jos raudalla vääntää. Nivel tod.näköisesti kulunut ja aiheuttaa tärinää ja lopuksi rikkoo myös kannatinkumin.
    3. Olisiko huohotus öljyä ?
    4. En ole huomannut että uritetut/rei'itetyt olisivat antaneet rahoille vastinetta, onhan ne alkuperäiset sileät kuitenkin suunniteltu auton suorituskyvyn mukaan. Itse vaihtaisin levyt ja palat pakettina, käytetyt palat ovat kuitenkin muotoutuneet vanhoihin levyihin.

    Comment


    • #3
      1. Marmorilla 117€ ja mätänetissä 20\30€. Onko järkeä ostaa orkkis?
      2. Ok
      3. Voi olla. Sitä on kuitenkin sen verran, että itsellä kävi mielessä venttiilikopantiiviste. Mikähän siellä olis se todennäköisin?
      4. Joo, mun ajoilla taitaa olla aika sama, varmaan kannattaisi hommata puhtaasti hinnan perusteella. Lähinnä mietin, että olishan ne komeet. Onko käsitystä noiden hintaluokasta (orkkis, tarvike, uritetut)?

      Comment


        #4
        1. Motonetin "oem-vaihtoehto" taisi olla TRW, joka on ihan laadukas osa. Fixus taitaa myydä Lemförderiä kohtuulliseen hintaan.
        2. Tuossa ehjä malliksi, kyllä se jonkun verran kädelläkin nykiessä joustaa, ristiniveltä itsekin veikkaisin.
        4. ATE:n PowerDiscit (uritetut) saa ainakin saksasta tilaamalla suht edukkaasti, tarraavat märällä kelillä huomattavasti nopeammin kuin sileät.

        Comment

        Working...
        X