Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8t b5 tärrää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 1.8t b5 tärrää

    Mikä mahta olla kun 3trpm kohilla kiihdyttäesä auto tärisee sekunnin ja hyvin silti jatkaa kiihdytystä niinku ei kävis kaikilla.
    Ajettu 300tkm

  • #2
    Tuleeko tärinä ainoastaan täyskaasuvedossa, vai myös jos kiihdytät pienellä kaasulla niin että kierrokset kuitenkin nousee yli 3000? Onko sama homma joka vaihteella ja aina samoilla kierroksilla? Onko auto tekniikaltaan vakio? Tuleeko sama tärinä, jos ajat esim 5-vaihteella 70km/h ja linttaat kaasun pohjaan?

    Vähän lisäinfoa ongelmasta, niin helpompi jeesata. Edellämainituilla kysymyksillä yritän selvitellä tuleeko tärinä moottorista, vai voimansiirrosta. Esim. vauhtipyörä voisi ravistaa.

    Comment


    • #3
      Nimittäin jollain pingpong "lastulla" vääntökäyrän huippu on varmaan jossain 3000 kiepeillä ja kestää tuurillaan just tuon sekunnin.

      Comment


      • #4
        Ei ole lastua, tärrää täys kaasulla paikalta kiihdyttäessä mutta ei jos lähet 70km/H vauhista 5 vaihteella pukkaa kaasu pohjassa.. veljen vaparissa sama homma.. Jos se sit nii normaalia..


        Onko tän ikäsessä joku kaksoismassa vauhtipyörä? b5 vm-95

        Niin ja mikä homma tuon on ku auton pysäyttää jarrulla kokonaan niin ABS jurraa vaikkei oo tarvetta, asfaltilla esim. Renkaat siis ei teee abs jarrutusta mutta se tuntuu polkimessa. Ja samaa ilmiö myös veljen autossa.

        Comment


        • #5
          Oma veikkaus menee tuonne kytkimen/vauhtiksen puolelle.

          Olisko kierot jarrulevyt tuohon poljin tärytykseen syynä?

          Comment


          • #6
            Jossain nurkassa joko anturi liian etäällä tai kehässä sanomista.

            Comment

            Working...
            X