Hei,
Nyt on etelässäkin päästy toteamaan Audin talviominaisuuksia. Pari ihmetyksen aihetta tuli tänään kun mittarissa -10 astetta.
Kyseessä A6 2.5 TDI 2003 4wd automaatti.
Liikkeelle lähtö poikkesi melko paljon aikaisemmasta. Kyllähän se auto liikkeelle lähti, mutta hyvin tahmeasti. Tuntui vähän samalta kun yrittäisi käsijarru päällä ajella. Ei ollut tällä kertaa syy. Kaasua sai käyttää n. puolet enemmän kuin normaalisti. Kun kaasutteli vaihteen ollessa vapaalla, vastasi kone kaasuun ihan normaalisti, kunhan oli lämmennyt. Tilanne normalisoitui kun oli paahdettu 10 km menemään.
Toinen seikka oli se, ettei ovet pysyneet kiinni, mutta siihen olen jo keksinyt korjaavia toimenpiteitä.
Nyt on etelässäkin päästy toteamaan Audin talviominaisuuksia. Pari ihmetyksen aihetta tuli tänään kun mittarissa -10 astetta.
Kyseessä A6 2.5 TDI 2003 4wd automaatti.
Liikkeelle lähtö poikkesi melko paljon aikaisemmasta. Kyllähän se auto liikkeelle lähti, mutta hyvin tahmeasti. Tuntui vähän samalta kun yrittäisi käsijarru päällä ajella. Ei ollut tällä kertaa syy. Kaasua sai käyttää n. puolet enemmän kuin normaalisti. Kun kaasutteli vaihteen ollessa vapaalla, vastasi kone kaasuun ihan normaalisti, kunhan oli lämmennyt. Tilanne normalisoitui kun oli paahdettu 10 km menemään.
Toinen seikka oli se, ettei ovet pysyneet kiinni, mutta siihen olen jo keksinyt korjaavia toimenpiteitä.
Comment