Terve.
Vastaavanlainen vika on ollut esillä pariin otteeseen aikaisemminkin, mutta mitään topicia ei olla oikein viety loppuun, niin täytyy yrittää nyt itsekkin kysellä apuja.
Eli, auto on tosiaan a8 4,2 ABZ -95. Vika alkoi niin että autoa sai porata hyvän tovin käyntiin ennen kuin lähti käymään, kunnes ei enää lähtenyt ja akustakin loppui virta. Kokeilin laittaa tankiin lisää menovettä, kun tankissa ei ollut kuin vartti enää jäljellä. Laitoin n.10 L ja sehän auttoi. Sama toistui muutaman kerran ja tankissa piti olla aina edellistä kertaa enemmän polttoainetta.
Polttoainepumppu tuli mieleen ja siitä melkein varmistuinkin kun muiden ongelmista luin.
Nyt on pumppu vaihdettu mutta vika jatkuu. Ainoa ero on se että nyt auto sammui ajosta. Polttoaineen saanti loppui. Tätä ennen bensamittari sekoili jonkin verran.
Sama korjaus kuin aikaisemminkin, eli bensaa lisää tankkiin ja menoksi.
Eli häh?
Ainoa mikä tuli vielä mieleen, kun ostin pumpun alvadi.ee sivulta, pitäisi sopia hyvin tuohon vehkeeseen ja paljon halvempi kuin täällä suomessa. Tuliko säästettyä väärässä paikassa? Painehan on tuossa eestin pumpussa sama 4bar kuin alkuperäisessä vdo:n pumpussa. Mut miten tuo tuotto puoli? onko siinä eroa?
Olenko nyt ihan hatelikossa arvauksieni kanssa vai voisiko olla kyse tuosta pumpusta (taas)? Tai jos jollain olisi jotain muita ehdotuksia mistä vika johtuu niin otetaan vastaan.
Se kenen vastaus johtaa auton toimivuuteen, tullaan palkitsemaan ruhtinaallisesti Isolla kahvilla ja talon pullalla paikallisessa Shellin baarissa.
Vastaavanlainen vika on ollut esillä pariin otteeseen aikaisemminkin, mutta mitään topicia ei olla oikein viety loppuun, niin täytyy yrittää nyt itsekkin kysellä apuja.
Eli, auto on tosiaan a8 4,2 ABZ -95. Vika alkoi niin että autoa sai porata hyvän tovin käyntiin ennen kuin lähti käymään, kunnes ei enää lähtenyt ja akustakin loppui virta. Kokeilin laittaa tankiin lisää menovettä, kun tankissa ei ollut kuin vartti enää jäljellä. Laitoin n.10 L ja sehän auttoi. Sama toistui muutaman kerran ja tankissa piti olla aina edellistä kertaa enemmän polttoainetta.
Polttoainepumppu tuli mieleen ja siitä melkein varmistuinkin kun muiden ongelmista luin.
Nyt on pumppu vaihdettu mutta vika jatkuu. Ainoa ero on se että nyt auto sammui ajosta. Polttoaineen saanti loppui. Tätä ennen bensamittari sekoili jonkin verran.
Sama korjaus kuin aikaisemminkin, eli bensaa lisää tankkiin ja menoksi.
Eli häh?
Ainoa mikä tuli vielä mieleen, kun ostin pumpun alvadi.ee sivulta, pitäisi sopia hyvin tuohon vehkeeseen ja paljon halvempi kuin täällä suomessa. Tuliko säästettyä väärässä paikassa? Painehan on tuossa eestin pumpussa sama 4bar kuin alkuperäisessä vdo:n pumpussa. Mut miten tuo tuotto puoli? onko siinä eroa?
Olenko nyt ihan hatelikossa arvauksieni kanssa vai voisiko olla kyse tuosta pumpusta (taas)? Tai jos jollain olisi jotain muita ehdotuksia mistä vika johtuu niin otetaan vastaan.
Se kenen vastaus johtaa auton toimivuuteen, tullaan palkitsemaan ruhtinaallisesti Isolla kahvilla ja talon pullalla paikallisessa Shellin baarissa.
Comment