Tarkka persdyno on jo pitemmän aikaa ihmetellyn auton (2.4 BDV) parempaa alavääntöä lämmitysajon aikana verrattuna tilanteeseen, jossa moottori on täysin lämmin. Tämä siinä vaiheessa, kun moottorin lämpömittari lähestyy normaalia lukemaa. Veden lämpötilan tällöin arviolta (60..75).
Onko käyttäytyminen yleensä autoille ominaista vai tuleeko epäillä jonkin (sähkö)osan huonompaa toimintaa sen lämmittyä? Lambdat ja tulpat on syksyllä vaihdettu, mutta ajattelin tulpanjohtoja tai puolia. Tulpanjohdoista mittasin vastusarvot, tosin kylmänä, niiden ollessa 5,031..5,135 kOhm.
Onko käyttäytyminen yleensä autoille ominaista vai tuleeko epäillä jonkin (sähkö)osan huonompaa toimintaa sen lämmittyä? Lambdat ja tulpat on syksyllä vaihdettu, mutta ajattelin tulpanjohtoja tai puolia. Tulpanjohdoista mittasin vastusarvot, tosin kylmänä, niiden ollessa 5,031..5,135 kOhm.
Comment