Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 vääntö lämmitysajossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C5 vääntö lämmitysajossa

    Tarkka persdyno on jo pitemmän aikaa ihmetellyn auton (2.4 BDV) parempaa alavääntöä lämmitysajon aikana verrattuna tilanteeseen, jossa moottori on täysin lämmin. Tämä siinä vaiheessa, kun moottorin lämpömittari lähestyy normaalia lukemaa. Veden lämpötilan tällöin arviolta (60..75).

    Onko käyttäytyminen yleensä autoille ominaista vai tuleeko epäillä jonkin (sähkö)osan huonompaa toimintaa sen lämmittyä? Lambdat ja tulpat on syksyllä vaihdettu, mutta ajattelin tulpanjohtoja tai puolia. Tulpanjohdoista mittasin vastusarvot, tosin kylmänä, niiden ollessa 5,031..5,135 kOhm.

    #2
    Aivan samaa ihmetellyt AQJ:n kanssa pitkän aikaa. Logeista varmaan selviäisi.

    Comment


    • #3
      Reaaliaikadataahan kyllä on tarjolla, mutta sitä pitäisi osata analysoida... ;)

      Sama juttu oli myös edellisessä '01 Passat 1.9 tdi:ssä (AVB). Siksi kyselinkin josko se on pikemminkin yleinen ominaisuus.

      Comment

      Working...
      X