En löytänyt aihetta jossa olisi vastaavaan vikaan törmätty, joten teinpä uuden...
Eilen pikkuisessa parkkipaikkapyörittelyssä (tuli käänneltyä rattia aika rivakasti laidasta laitaan) tuli ohjaamoon yhtäkkiä selkeä ohjaustehostinöljyn haju. Ei muuta kuin jalka pois kaasulta ja ajamaan auto parkkiin, tässä vaiheessa ohjaus muuttui jäykäksi... Auto sammuksiin ja pikainen tarkastus konehuoneeseen: ohjaustehostimen pumppu öljyinen (ennen ei ole ollut) ja roiskinut öljyä vähän apulaitehihnallekkin, ohjaustehostinöljyä kuitenkin säiliössä riittävästi / yli minimirajan. Auto taas käyntiin ja vilkuilemaan, öljyntaso ei laske ja öljyä ei tule ulos mistään? Hetken aikaa ajelua ja tehostuskin palasi.
Mistä nuo öljyt on voinut tulla pihalle? Vain pumppu on öljyinen, hammastangon seutu ja letkut kuivia. Autona A4 B6 1.8t vm. 2004.
Eilen pikkuisessa parkkipaikkapyörittelyssä (tuli käänneltyä rattia aika rivakasti laidasta laitaan) tuli ohjaamoon yhtäkkiä selkeä ohjaustehostinöljyn haju. Ei muuta kuin jalka pois kaasulta ja ajamaan auto parkkiin, tässä vaiheessa ohjaus muuttui jäykäksi... Auto sammuksiin ja pikainen tarkastus konehuoneeseen: ohjaustehostimen pumppu öljyinen (ennen ei ole ollut) ja roiskinut öljyä vähän apulaitehihnallekkin, ohjaustehostinöljyä kuitenkin säiliössä riittävästi / yli minimirajan. Auto taas käyntiin ja vilkuilemaan, öljyntaso ei laske ja öljyä ei tule ulos mistään? Hetken aikaa ajelua ja tehostuskin palasi.
Mistä nuo öljyt on voinut tulla pihalle? Vain pumppu on öljyinen, hammastangon seutu ja letkut kuivia. Autona A4 B6 1.8t vm. 2004.
Comment